آقای احمدی نژاد! آب حمام ساندی هوک برای دوست گرفتن، گرمتر از شین آباد بود؟ :



آقای احمدی نژاد! آب حمام ساندی هوک برای دوست گرفتن، گرمتر از شین آباد بود؟

اینکه در ایران هر از گاهی رخدادهای غمبار را نظاره گر باشیم برایمان عادت شده اما برای حفظ ظاهر هم که شده و برای حفظ جایگاه ، با داغداران ابراز دوستی و همدردی می کنیم.اما در فاجعه هفته گذشته شین آباد که همگان در مقام تاسف برآمدند هیچ سخن یا تسلیتی از رییس جمهور ندیدم.

 

احمدی نژاد برای دبیرکل سازمان ملل , احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد , جزییات احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد

دیروز اما هنوز رسانه ها خبر جنایتی را در یکی از ایالتهای آمریکا را به پایان نرسانده بودند که صدای سخنگوی وزارت خارجه بلند شد و پیامی داد که  در ظاهر تسلیت به خانواده های آمریکایی بود. در دلم غر می زدم چرا وی مرگ دخترک هموطن را ندیده ولی بخود قبولاندم  گرچه  مرگ  سیران یگانه  "دخترک پیرانشهری" ربطی  به سخنگوی وزارت خارجه ندارد اما شاید پیام تسلیت به چند خانواده آمریکایی برای کشورمان آبی گرم کند.

تا اینکه امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری خواندم ،رییس‌جمهور با انتشار پیامی با مردم آمریکا و خانواده کودکان کشته شده در حادثه تیراندازی مدرسه ساندی هوک ابراز همدردی کرد.

بی اختیار به یاد یک ضرب المثل قدیمی افتادم. قدیم ها مردم از حمام های عمومی استفاده می کردند و در این حمامها آشنایان وقتی همدیگر را می دیدند برای باز کردن باب دوستی یک کاسه آب از شیر حمام دستشان می گرفتند و به سر دوست خود می ریختند و باب دوستی و صمیمیت و صحبت و این چیزها  را باز می کردند و اگر کسی خودش را به بی خیالی می زد و خود را به کوچه علی چپ که من طرف را ندیدم و آشنایی با ایشان ندارم بهانه ای می شد تا قهر و قهر کشی شروع شود . این بود که اگر کسی با زرنگی و یک کاسه آب ناقابل  چنین می کرد ، می گفتند فلانی با آب حمام دوست می گیرد.

جناب رییس جمهور ! اگر بنا به دوستی و دوست یافتن و نگهداری آن باشد چه کسی بهتر از پدران ومادران شین آبادی؟ آیا دوست گرفتن با آب حمام شین آباد که هیچ زحمتی نداشت! پسندیده تر نبود؟

 

تلاش یاران احمدی نژاد برای کنار زدن روحانی , 91 روز زندان؛ برای مشاور احمدی نژاد , نوشتن نامه 5 صفحه ای احمدی نژاد برای کوبا

 

بعید بدانم  حادثه شین آباد برای رییس جمهور کمتر از  ساندی هوک باشد اما خدا آنروز را نیاورد که  برای یافتن فرصت دوستی با بیگانگان در انتظار جرم و جنایت در آن کشورها بنشینیم.

جناب رییس جمهور! در پیام تسلیت 12 سطری خود  به آثار مخرب فراوان در روح آحاد جامعه و بویژه کودکان و نوجوانان معصوم آمریکایی اشاره فرموده اید اما ...

راستی چند خبر مهم دیگر هم در میان اخبار توجهم را جلب کرد . بخوانید و به دیپلماسی فراگیر جهانی مان ببالیم:

پیام تسلیت محمود احمدی نژاد به مناسبت درگذشت مادر رئیس جمهور سیرالئون

و همچنین :

رییس‌جمهور با ارسال پیامی کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم نیجریه را به رییس جمهور و ملت این کشور تسلیت گفت.

دکتر احمدی نژاد درگذشت وزیر دفاع کوبا را به رییس جمهور این کشور تسلیت گفت

پیام تسلیت دکتر احمدی نژاد در پی کشته شدن تعدادی از مردم نیجریه در حادثه سقوط هواپیما

رییس جمهور در پیامی به ولادیمیر پوتین کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم روسیه در پی جاری شدن سیل

پیام تسلیت دکتر احمدی نژاد به مناسبت درگذشت رییس جمهور پیشین غنا

پیام تسلیت دکتر احمدی نژاد در پی حادثه غرق شدن کشتی مسافربری در تانزانیا

در پی وقوع 2 حادثه آتش سوزی در شهرهای کراچی و لاهور صورت گرفت؛

رییس جمهور در پیامی به هوگو چاوز، حادثه انفجار در پالایشگاه گاز

رییس‌جمهور در پیامی به رییس جمهور نیجر کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم نیجر در پی جاری شدن سیل

مصطفی ترک همدانی

وکیل پایه یک دادگستری

خبرآنلاین

 


ویدیو : آقای احمدی نژاد! آب حمام ساندی هوک برای دوست گرفتن، گرمتر از شین آباد بود؟