آقای احمدی‌نژاد مدل‌های اقتصاد سنجی، هاله نور نیست! : سخنی با آقای احمدی نژاد: آقای ...



احمدی نژاد , محمود احمدی نژاد , نامه احمدی نژاد به اوباما

سخنی با آقای احمدی نژاد:

آقای احمدی‌نژاد مدل‌های اقتصاد سنجی، هاله نور نیست!

جناب آقای احمدی نژاد آمار استخراجی از مرکز آماری که خودتان مدیریت می کنید و در این نوشته ملاحظه می فرمائید ،بیانگر این است که با افزایش یک درصد رشد نقدینگی ، 65/0 درصد به تورم نقطه به نقطه اضافه خواهد شد.شما سنت شکنی کنید و مانند آن مهمان رند در میهمانی هشتم ، سقف پناهگاه خانوار را فرو نریزید

 اعتدال  - بهمن اخوان، نماینده مردم در دوره های پنجم، ششم و هشتم مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به محمود احمدی نژاد نوشت:

جناب آقای احمدی نژاد سلام علیکم ؛

سخنان شما در سفر استانی به سمنان موجب حیرت آندسته از مردمی شد که اطلاعات بسیار کمی از دانش اقتصاد و مدیریت داشته و یا اینکه گاه گاهی به اخبار سیاسی اقتصادی از طریق رسانه ها گوش می دهند.

می گویند مهمان رندی هشت بار به خانه مرد فقیری به مهمانی رفت ، بار هفتم که چیزی از مال دنیا نمانده بود که او ببرد،  در یک اقدام عجیب مشق ها و تکالیف دانش آموز کلاس اول خانواده را خط زدو بار هشتم که برای مهمانی رفت ، چون  مشقی هم باقی نمانده بود، از روی کینه ، خانه را آتش زد تا سقف آن فرو بریزد. جناب آقای احمدی نژاد در اقتصاد ایران فعلاً فقط سقفی بالای سر مردم باقی مانده است .

پرداخت نفری 250000 تومان به مردم مساوی با افزایش حجم 18750 هزار میلیارد تومانی به حجم نقدینگی موجود خواهد شد برای یادآوری منحنی های مقایسه ای رشد نقدینگی و تورم را ببینید. 

 

سایت احمدی نژاد , نامه احمدی نژاد , نامه احمدی نژاد به رهبری

 

احمدی نژاد و رهبری , نامه احمدی نژاد به رهبر , متن نامه احمدی نژاد به اوباما

 

آقای احمدی نژاد مدل های اقتصاد سنجی مانند هاله نور نیست که گاهی بچرخد و گاهی نچرخد، مدل های بومی سازی شده اقتصاد سنجی همیشه در ایران هم پیش بینی کننده بوده ، و هم تحلیل کننده عملکرد اقتصادی دولت ها .

اگر طرح جنابعالی برای افزایش این حجم به نقدینگی که معادل 4 درصد کل حجم نقدینگی کشور  می باشد، عملی گردد، سقف ترک خورده اقتصادی را نیز بالای سر خانوار خراب خواهد کرد. با پرداخت این پول چه تضمینی وجود دارد که تورم بالای 40 درصدی نقطه به نقطه به 50 درصد نرسد.

چه تضمینی وجود دارد که نرخ بیکاری از 25 درصد رد نشود. چه تضمینی وجود دارد که واحد های تولیدی دیگری تعطیل نشوند. چه تضمینی وجود دارد قیمت گوجه فرنگی و بادمجان از 45000 ریال به بالاتر از 100000 ریال نرود چه تضمینی وجود دارد که با این پرداخت چند شغل ایجاد شود و شغلی از بین نرود.

جناب آقای احمدی نژاد آمار استخراجی از مرکز آماری که خودتان مدیریت می کنید و در این نوشته ملاحظه می فرمائید ،بیانگر این است که با افزایش یک درصد رشد نقدینگی ، 65/0 درصد به تورم نقطه به نقطه اضافه خواهد شد.شما سنت شکنی کنید و مانند آن مهمان رند در میهمانی هشتم  ، سقف پناهگاه خانوار را فرو نریزید .

به پیشنهاد شما حتی اگر یک خانواده 8 نفره هم دو میلیون تومان دریافت کند و با آن 50 کیلو گوشت بخرد ، بعد از 4 ماه که فریزر آن از گوشت خالی می شود با آثار باقی مانده از تورم و بیکاری ناشی از نقدینگیچه کند ؟ آقای احمدی نژاد فکر نکنید پرداخت این پول به خانوارها به تولید لطمه نمی زند.

نقدینگی که در اختیار مردم باشد و در اختیار تولید نباشد، در کشوری مانند ایران که کمبود منابع ارزی دارد ، در لب مرز به ابزار مبادله ی کالای قاچاق تبدیل شده وپس از خروج این پول ها از مرز ، مجدداً برای مکش  ارز های باقی مانده به داخل می آید.

پس بنابراین تولید از دو سو لطمه می خورد، یکی آنکه نمی تواند با کالای قاچاق رقابت کند ، و دیگر اینکه منابع ارزی برای خرید مواد اولیه ماشین آلات ، و یا قطعات یدکی ندارد. چگونه اقتصاد دان های مشاور شما تاکنون به شما نگفته اند نقدینگی در گردش ، فقط باعث افزایش تقاضا و تورم نیست ، بلکه تولید را هم نشانه می گیرد. آقای احمدی نژاد در سال حمایت از تولید ملی، این سیاست شما تولید را خانه نشین کرد. شما را به خدا  سقف را روی سر آن خراب نکنید. حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را زیر سقف فرو ریخته به سختی میتوان به جلو برد./اعتدال

 

 


ویدیو : آقای احمدی‌نژاد مدل‌های اقتصاد سنجی، هاله نور نیست!