آغوش باز استقلال برای ستاره های الاهلی : رسانه های قطری در حالی از کنار گذاشتن ...


رسانه های قطری در حالی از کنار گذاشتن دو بازیکن ایرانی الاهلی از این باشگاه خبر می دهند که هر دو بازیکن یک فصل دیگر قرارداد دارند. ورزش سه: مجتبی جباری و پژمان منتظری دو بازیکن ایرانی الاهلی این روزهای به یکی از سوژه های جالب توجه رسانه های قطری تبدیل شده اند تا جایی که دیروز این رسانه ها از رسمی شدن جدایی هر دو بازیکن خبر داده و مدعی شدند باشگاه به دنبال انتخاب جانشین برای جباری و منتظری است.

در واکنش به این اخبار نزدیکان به دو بازیکن ایرانی مدعی هستند با توجه به این که جباری و منتظری هر کدام یک سال دیگر با الاهلی قرارداد دارند باشگاه قطری برای کنار گذاشتن آنها باید تاوان سنگینی از نظر مالی بپردازد آن هم رد این شرایط و اوضاع و احوال نامساعد مالی. باشگاه الاهلی که در بین تیم های پولدار قطری جایگاه چندان خوبی ندارد در این سال ها هم با بحران های مالی دست و پنجه نرم کرده به همین خاطر بیعد به نظر می رسد برای کنار گذاشتن دو بازیکن ایرانی زیر بار خسارت چند میلیون دلاری برود.

در همین گیر و دار سفر مدیربرنامه هر دو بازیکن ایرانی به دوحه قطر که امروز صبح انجام شد می تواند تا حدود زیادی معادلات نامجهول اخیر را حل کند. شهراد ناظمی که قرارداد جباری و منتظری را با باشگاه الاهلی بسته قرار است در نشستی با مسئولان باشگاه تصمیم نهایی را راجع به آینده دو بازیکن اتخاذ کند گرچه در این راه هم مشکلاتی هست که ممکن است سرنوشت جباری و منتظری در فوتبال قطر را با ابهامات دیگری مواجه کند.

باشگاه الاهلی این روزها خود را برای برگزاری انتخابات جدید ریاست باشگاه آماده می کند.جایی که هیات امنای باشگاه بر اساس قوانین خاصی از بین خود یک رئیس برای باشگاه انتخاب می کنند، رئیسی که با خریدن آرا می تواند قدرت مالی خود را به رخ کشیده و نشان دهد از قدرت مالی برای هدایت باشگاه برخوردار است. کاندیداهای ریاست در بین باشگاه های قطری به این شکل عمل می کنند که با خرید هر یک از آرای هیات امنا علاوه بر بالا بردن شانس ریاست خود قدرت مالی شان را به رخ می کشند آن هم بدون این که انگ خریدن آرا به پیشانی شان بچسبد و بحث تبانی به میان بیاید!

آن چه محرز است این که وضعیت نهایی جباری و منتظری بعد از انتخاب رئیس جدید باشگاه و همچنین روشن شدن تکلیف نیمکت رهبری الاهلی مشخص خواهد شد از همین رو استقلالی ها که امیدوار بودند هر دو این بازیکنان را برای فصل آتی به خدمت بگیرند فعلا باید منتظر باشند و ببینند معادلات در دوحه و باشگاه الاهلی به چه شکلی حل و فصل خواهد شد.اما باید گفت باشگاه تهرانی محتمل ترین گزینه برای هر دو بازیکن است به خصوص که هم جباری هم منتظری سال های خوبی را با استقلال داشتند و با این تیم به عناوین زیادی رسیدند و جزو محبوب ترین نفرات در بین طرفداران نیز محسوب می شوند و با این شرایط آغوش استقلال برای هر دو نفر باز است.

دو بازیکنی که به نظر می رسد قربانی جنگ های داخلی میان مدیران باشگاه شده اند چون عملکردی که در طول فصل داشتند می توانست دلیل خوبی برای حفظ آنها در فصل آتی باشد تا الاهلی با قدرت بیشتری وارد لیگ ستارگان شده و برای آسیایی شدن تلاش کند. منتظری و جباری در هفته های پایانی نیم فصل دوم از کلیدی ترین مهره های سبزپوشان دوحه قلمداد شده و نمایش آنها تاثیر فراوانی در ثبت جایگاه ششمی برای این تیم داشت.


ویدیو : آغوش باز استقلال برای ستاره های الاهلی