آغاز هفته بیست وهفتم سری A :       تساوی بدون گل رم و میلان باعث شد تا جدی‌ترین ...



 

 

دانلود فیلم بیست هفته , فیلم بیست هفته , بیست هفته

 

تساوی بدون گل رم و میلان باعث شد تا جدی‌ترین تعقیب‌كنندگان اینتر نتوانند فاصله امتیازهای خود با صدرنشین سری A را كاهش دهند.

شنبه شب با انجام ۲ دیدار بیست و هفتمین هفته رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های ایتالیا آغاز شد. در این رقابت‌ها میلان و رم تیم‌های دوم و سوم جدول در ورزشگاه المپیك پایتخت ایتالیا به دیدار هم رفتند و در نهایت در پایان ۹۰ دقیقه تلاش موفق به گشودن دروازه یكدیگر نشدند. تساوی بدون گل و تقسیم امتیازهای بازی باعث شد تا هیچ یك از دو تیم میزبان و مهمان نتواند فاصله امتیازهایش با اینتر در صدر جدول رقابت‌ها را كاهش دهند.

در دیگر دیدار شنبه شب فوتبال ایتالیا، یوونتوس در خانه فیورنتینا با نتیجه دو بر یك به پیروزی رسید و پیش از انجام دیگر دیدارهای هفته به مكان چهارم جدول رقابت‌های سری A راه یافت. فیورنتینا كه این هفته باید برگزاركننده دیدار برگشت دور یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ آلمان باشد با شكست برابر بانوی پیر فوتبال اروپا هفتمین باخت خود در ۱۰ بازی اخیرش را تجربه كرد. در این مسابقه ابتدا دیگو در دقیقه دوم بازی یووه را از میزبان پیش انداخت. در ادامه ماركیونی دردقیقه ۳۲ برای بنفش‌های فوتبال ایتالیا گلزنی كرد و بازی را به تساوی كشاند.

در ادامه نیمه دوم فابیوگروسو در دقیقه ۶۸ با گلزنی برای یووه این تیم را به سیزدهمین پیروزی فصل خود رساند. یوونتوس با این پیروزی دست كم برای بیست و چهار ساعت می‌تواند بالاتر از پالرمو در مكان چهارم جدول بیاستد.

هفته بیست و هفتم ر قابت‌های سری A یكشنبه با انجام ۸ دیدار زیر پیگیری می‌شود:

باری - كیه‌وو

سامپدوریا - لاتزیو

پالرمو - لیوورنو

آتالانتا - اودینزه

بولونیا - ناپولی

سیه‌نا - پارما

كالیاری - كاتانیا

اینتر - جنوا

در جدول رقابت‌های سری A اینتر مدافع عنوان قهرمانی با ۵۸ امتیاز از ۲۶ بازی صدرنشین است. میلان و رم به ترتیب با ۵۵ و ۵۲ امتیاز از ۲۷ بازی دوم و سوم هستند. یوو نتوس نیز با پیروزی شنبه خود ۴۴ امتیازی شد و در مكان چهارم ایستاد.


ویدیو : آغاز هفته بیست وهفتم سری A