آغاز نام نویسی مرحله دوم حج عمره : 32 روز از آغاز اعزام های عمره مفرده 94-93 ...


32 روز از آغاز اعزام های عمره مفرده 94-93 می گذرد و طبق اعلام رییس سازمان حج و زیارت، تا کنون افزون بر 130 هزار زائر ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف شدند. ایرنا: 32 روز از آغاز اعزام های عمره مفرده 94-93 می گذرد و طبق اعلام رییس سازمان حج و زیارت، تا کنون افزون بر 130 هزار زائر ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف شدند.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: اعزام های عمره جاری از 17 آذر ماه آغاز شده و خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی در روند اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده جاری وجود نداشته است.

سعید اوحدی با بیان اینکه مرحله نخست عمره مفرده تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت گفت: در مجموع در مرحله اول اعزام ها، 350 هزار زائر ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف می شوند.

اوحدی با بیان اینکه اعزام مرحله دوم عمره مفرده جاری از 21 اسفند ماه آغاز و تا 26 خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت گفت: نام نویسی در کاروان های مرحله دوم از 16 بهمن ماه آغاز می شود.

به گفته رییس سازمان حج و زیارت با سه مورد تاخیر چهار ساعته که در پروازهای شرکت هواپیمایی سعودی رخ داده، اکنون میانگین تاخیر پروازهای عمره مفرده، 17 دقیقه است.

اوحدی پیشتر اعلام کرده بوددر عمره مفرده امسال برای تامین مسکن، تعذیه، تدارکات و حمل و نقل770 هزار زائر ایرانی برنامه ریزی شده است و اگر شرایط در عربستان مساعد باشد، این رقم افزایش خواهد یافت.

حداقل و حداکثر هزینه سفر به سرزمین وحی در عمره جاری، یک میلیون و 800 هزار تا دو میلیون و 700 هزار تومان است که این رقم نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش یافته است.


ویدیو : آغاز نام نویسی مرحله دوم حج عمره