آغاز فعالیت رسمی واسطه های ازدواج در سایت همسان‌گزینی : معاون ساماندهی امور ...



سایت ازدواج موقت , سایت وام ازدواج , همسان گزینی

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سایت همسان‌گزینی دختران و پسران را به یکدیگر معرفی نمی‌کند؛ بلکه واسطه‌های ازدواج که افراد مورد اعتماد مردم و خانواده‌ها هستند در این سایت فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود گلزاری در مراسم رونمایی از سامانه ملی همسان‌گزینی که دیروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، افزود: واسطه‌های ازدواج افرادی مانند روحانیون، استادان دانشگاه و پزشکان مورد قبول جامعه هستند. آنان اطلاعاتی را که از دختران و پسران به منظور همسریابی در اختیارشان گذاشته‌اند به اشتراک می‌گذارند و ما در قالب سامانه همسان‌گزینی از این دختران و پسران تست شخصیتی می گیریم. اگر مشخص شود که آنان دارای مشکلات روانی هستند دختران و پسران را به یکدیگر معرفی نمی‌کنیم بلکه آن‌ها ابتدا باید درمان شوند.

 

وی افزود: سامانه همسان‌گزینی، دختران و پسران سالم و هماهنگ با یکدیگر را پیدا می‌کنند، سپس خانواده‌ها و در نهایت دختر و پسر در فضای واقعی با یکدیگر آشنا می‌شوند. کل فعالیت سایت همسان‌گزینی معرفی جوانان به خانواده‌های جوانان است. وی اضافه کرد: در سامانه همسان‌گزینی معیارهای اسلامی، ایرانی، علمی و تخصصی در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن ما اقدامات پنج کشورغربی و شرقی را در زمینه ازدواج بررسی کرده‌ایم و مشخص شد که سامانه همسان‌گزینی کار بسیار خوبی است. وی تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت این سامانه 100هزار ازدواج در کشور به صورت سالانه افزایش یابد.

به گزارش صدا و سیما سامانه ملی همسان گزینی به نشانی hamsan.tebyan.net دیروز به طور رسمی راه اندازی شد. مدیر پروژه ملی همسان گزینی نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه اصول حاکم در این پروژه با محوریت خانواده هاست گفت: پروژه ملی همسان گزینی ترکیبی از روش سنتی و مدرن، اما علمی و دقیق است؛ رایگان بودن، حفظ حرمت دختر و پسر، ضریب بالای امنیت و اعتمادپذیری، بهره گیری از روانشناسان خبره و افزایش شانس ازدواج جوانان از طریق شبکه معرفان این پروژه، از ویژگی های خاص سامانه ملی همسان گزینی است.

 

زهره حسینی افزود: سامانه ملی همسان گزینی 20 ملاک برای همسرگزینی در نظر گرفته است که ویژگی های روانشناختی، سن، تأهل، پوشش، میزان تقید دینی، وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده زوجین، درآمد، شغل، تندرستی و شایستگی خانوادگی از جمله این ملاک هاست.


 اخبار  اجتماعی  -   ایسنا 


ویدیو : آغاز فعالیت رسمی واسطه های ازدواج در سایت همسان‌گزینی