آغاز فصل جدید «جمعه ایرانی» : سعید توکل از آغاز فصل جدید «جمعه ایرانی» از هفته ...


سعید توکل از آغاز فصل جدید «جمعه ایرانی» از هفته جاری خبر داد گفت: «جمعه ایرانی» در اولین برنامه خود به یاد مرتضی احمدی که پیش از این در «جمعه ایرانی» حاضر شده بود،‌ به روی آنتن می‌رود. خبرگزاری ایسنا: سعید توکل از آغاز فصل جدید «جمعه ایرانی» از هفته جاری خبر داد گفت: «جمعه ایرانی» در اولین برنامه خود به یاد مرتضی احمدی که پیش از این در «جمعه ایرانی» حاضر شده بود،‌ به روی آنتن می‌رود.

سردبیر و تهیه‌کننده برنامه طنز «جمعه ایرانی» گفت: همیشه تلاش می‌کنیم هم شنونده‌های تازه و هم کسانی که از دیرباز با ما همراه بودند از برنامه لذت ببرند و هم به میزان جذابیت آن اضافه شود. در فصل جدید برای «جمعه ایرانی» فکرهایی کرده‌ایم و امیدواریم چنین اتفاقاتی بیفتد.

او با ابراز تاسف از درگذشت مرتضی احمدی گفت: آقای مرتضی احمدی سه سال پیش بعد از 30 سال جدایی از رادیو به برنامه «جمعه ایرانی» آمد و گفت خوشحالم که به خانه خودم بازگشته‌ام. سه سال پیش بود که آشتی مرتضی احمدی با رادیو را ترتیب دادیم و مصاحبه مفصل هم با این هنرمند داشتیم. مرتضی احمدی حتی در بخشی از برنامه «جمعه ایرانی» یکی دو آیتم ضربی کوتاه به مناسبت هفت سالگی رادیو اجرا کرد.

سردبیر برنامه طنز «جمعه ایرانی» همچنین از راه‌اندازی مسابقه‌ای جدید در قالب این برنامه خبر داد و گفت: مسابقه «شاباش» که برای مخاطبان در نظر گرفته شده است، به مدت 120 ثانیه از مخاطبان می‌خواهد تا بهترین داستانک، خاطره و یا قصه شیرینی را روایت کنند تا توسط هنرمندانی که مهمان برنامه هستند، داوری شوند. پس از داوری به بهترین قصه‌ای که توسط مخاطب روایت شده است، جایزه تعلق می‌گیرد. مسابقه «شاباش» تلفن گویایی هم دارد که شرکت‌کنندگان در طول هفته هم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

توکل در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار ایسنا از ساخت مستندی 30 دقیقه‌ای برای «جمعه ایرانی» خبر داد و گفت: این مستند با عنوان «دیدار با رضا عبدی» است که به فعالیت‌های این هنرمند از ابتدای ورودش به رادیو از زمان پیش از انقلاب تا کنون می‌پردازد و به‌زودی رونمایی می‌شود.

سعید توکل در پایان از آیتم‌هایی همچون بحث آلودگی آب تهران، اخبار 60 ثانیه‌، لطیفه‌ها‌، نمایش‌های طنز و ریتمیک‌ و ترانه طنز در اولین قسمت از فصل جدید «جمعه ایرانی» خبر داد.


ویدیو : آغاز فصل جدید «جمعه ایرانی»