آغاز ثبت نام نوروزی عتبات عالیات از امروز : مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت ...


مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت کشور، اعلام کرد: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز، می توانند از امروز شنبه 18 بهمن ماه برای اعزام ثبت نام کنند. خبرگزاری ایرنا:  مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت کشور، اعلام کرد: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز، می توانند از امروز شنبه 18 بهمن ماه برای اعزام ثبت نام کنند.
 
«محسن نظافتی» افزود: متقاضیان می توانند از ساعت 9 صبح تا ساعت 16 روز 25 بهمن ماه با مراجعه به سایت پیش ثبت نام عتبات به نشانی www.atabat.haj.ir نام نویسی کنند.
 
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور زمان پیش ثبت نام اعزام های نوروزی عتبات عالیات را 18 بهمن ماه اعلام کرد.
 
وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده 30 بهمن ماه قرعه کشی متقاضیان به عتبات در دوره جدید انجام می شود که این افراد می توانند از دوم اسفند ماه نتایج قرعه کشی را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانیwww.atabat.haj.ir مشاهده و جهت قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.
 
نظافتی اظهار داشت: اعزام های دوره جدید و نوروزی عتبات عالیات از 21 اسفند ماه امسال آغاز و تا 25 خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: در نوروز امسال برای سفرهای هوایی بسته های 3، 4 و 7 روزه و برای سفرهای زمینی بسته 6 روزه پیش بینی شده است، اما بسته ده روز به دلیل ظرفیت محدود اسکان و تقاضای بالا از 25 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف و مجددا پس از این ایام راه اندازی خواهد شد.


ویدیو : آغاز ثبت نام نوروزی عتبات عالیات از امروز