آغاز ثبت‌نام جاماندگان آزمون ارشد علوم پزشکی از دوشنبه آینده : آغاز ثبت‌نام ...



آزمون ارشد پزشکی , نتایج آزمون کارشناسی ارشد 95 دانشگاه آزاد , نتایج آزمون ارشد دانشگاه آزاد

آغاز ثبت‌نام جاماندگان آزمون ارشد علوم پزشکی از دوشنبه آینده

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از مهلت مجدد ثبت‌نام برای جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از 21 اسفند ماه خبر داد.

جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با ایسنا, با اشاره به آغاز ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از روز دوشنبه 21 اسفند ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: کلیه افرادی که موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد 92 علوم پزشکی نشده‌اند، می‌توانند تا 23 اسفند ماه نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: البته داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند و اطلاعات ارسالی آنها نیاز به تغییر و ویرایش دارد، یا مدرک خود را ناقص ارسال کرده و یا مدارک آنها خوانا نمی‌باشد، می‌توانند نسبت به ویرایش یا تکمیل مدارک خود در طی این مدت، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

سراجی با اشاره به رشته جدیدالتاسیس کارشناسی ارشد "تاریخ علوم پزشکی"، گفت: این رشته به مجموعه‌ رشته‌های کارشناسی ارشد گروه پزشکی اضافه شده است، بنابراین متقاضیان می‌توانند به ثبت‌نام و یا ویرایش و تغییر رشته قبلی خود، به این رشته در طی روزهای 21 تا 23 اسفند ماه اقدام کنند.

وی افزود: دانشگاه‌های پذیرنده این رشته، دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شاهد، شیراز، موسسه مطالعات تاریخ پزشکی طب اسلامی و مکمل است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص زمان برگزاری این آزمون، گفت: آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی در طی روزهای نهم و دهم خرداد ماه در چهار نوبت برگزار می‌شود./ایسنا

 

 


ویدیو : آغاز ثبت‌نام جاماندگان آزمون ارشد علوم پزشکی از دوشنبه آینده