آشنایی با حالت دهنده های مو : می‌خواهید موهای‌تان را حالت دهید ولی آنقدر گرفتارید ...


می‌خواهید موهای‌تان را حالت دهید ولی آنقدر گرفتارید که وقت ندارید حالت دلخواه‌تان را در آنها به وجود بیاورید یا اینکه اگر وقت هم داشته ‌باشید مهارت چندانی ندارید یا اصلا حوصله کافی در شما پیدا نمی‌شود. مجله زندگی ایده آل: می‌خواهید موهای‌تان را حالت دهید ولی آنقدر گرفتارید که وقت ندارید حالت دلخواه‌تان را در آنها به وجود بیاورید یا اینکه اگر وقت هم داشته ‌باشید مهارت چندانی ندارید یا اصلا حوصله کافی در شما پیدا نمی‌شود؛ برای شما بهترین کار استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی حالت‌دهنده موست؛ دستگاه‌هایی که برای این طراحی شده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان بهترین حالت را در موها به وجود بیاورند.کافی است ببینید بیشتر تمایل دارید به موهای‌تان چه حالتی بدهید و بعد براساس آن بهترین انتخاب را داشته‌ باشید. اگر نمی‌دانید چه دستگاهی در بازار هست و چه انتخاب‌‌هایی می‌توانید داشته‌ باشید ما برای‌تان مجموعه‌ای از تازه‌های بازار را گلچین کرده‌‌ایم.

Remington    Ci9522

فری متفاوت در موها بسازید

حالت دهنده مو , بهترین حالت دهنده مو برای مردان , کرم حالت دهنده مو

اگر به‌دنبال دستگاهی بسیار لوکس برای هدیه‌دادن یا خرید عروس هستید این حالت‌دهنده با پوششی از مروارید(توزیع یکدست گرمادر تمام نقاط حالت‌دهنده) بهترین انتخاب است؛ بدنه دو تكه این وسیله آن را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند چرا که به وسیله آن هم می‌توان فرهای مواج نرم (حالت S) درست کرد هم  فرهای عادی. علاوه بر اینها دستگاه برای گرم شدن فقط به 30 ثانیه زمان نیاز دارد و بعد از این مدت می‌توانید دمای آن را بین 130 تا 210 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به كیف مخصوص صددرصد ضدحرارت، دستكش محافظ، سر ضدحرارت و... اشاره کرد.


HP4681   philips

 به موها حجم دهید

بهترین حالت دهنده مو مردان , کرم حالت دهنده مو مردانه , بهترین حالت دهنده مو

شکل ظاهری این اتومو متفاوت با دیگر اتوهایی است که تا به حال دیده‌اید. روکش سطوح سرامیکی آن برای لغزش و حرکت آسان روی مو طراحی شده ‌است و می‌توان  موها را به همراه قطعات خاصی که دارد هم به صورت صاف و ایستاده حالت داد هم با حالت‌دهی لایه‌لایه حجم موها را بیشتر کرد علاوه بر اینها قطعه جانبی باریک همراه آن برای پیچ و تاب دادن موها هم ایده‌‌آل است.


Panasonic EH-HW

یک دستگاه با 6 کارکرد متفاوت

حالت دهنده مو رنگی , اسپری حالت دهنده موپاور تافت , اسپری حالت دهنده مو

این مو صاف‌کن پاناسونیک با سری‌های مخصوصی که دارد برای مصارف حرفه‌ای و موهای رنگ شده کاملا مناسب است و می‌تواند موها را صاف یا فر کند. جنس فتوسرامیک صفحات آن رطوبت لازم را در موها حفظ می‌کند و در نتیجه به موها و به‌خصوص موهای رنگ شده می‌رساند اما مهم‌ترین ویژگی این حالت‌دهنده تعدد کارکردهای آن با سری‌های مختلف است یعنی می‌توان از آن به عنوان یک صاف‌کن معمولی یا صاف‌کن طولانی‌مدت استفاده کرد همچنین می‌توان روی موها فر معمولی، فر بزرگ یا فر خیلی بزرگ ایجاد کرد یا اگر هیچ کدام از اینها را نخواهید از دستگاه به عنوان حجم‌دهنده استفاده کنید.


BaByliss ST23E

موها را موجدار کنید

حالت دهنده مو مردانه , حالت دهنده مو زنانه , حالت دهنده برای موهای لخت مردانه

این دستگاه موجدارکننده کوچک (ویو) برای ایجاد حجم بیشتر در ریشه مو و ایجاد موج در دسته‌های مو بسیار مناسب است، جنس صفحات آن از سرامیک تیتانیوم حرفه‌ای است و می‌توانید درجه حرارت آن را در 3 حالت مختلف بین  صفر تا 200 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیم قفل، سیم‌گردان و ولتاژ جهانی اشاره کرد.


AS1201   REMINGTON

همچون حرفه‌ای‌ها سشوار بکشید

اسپری موی حالت دهنده خانگی , حالت دهنده مو بعد از حمام , شامپوی حالت دهنده مو

اگر همیشه برای سشوارکشیدن مشکل دارید و نمی‌دانید با کدام دست سشوار و با کدام دست برس را بگیرید توصیه می‌کنیم از سشوارهای برس‌دار استفاده کنید تا با خیال راحت بهترین حالت را به موها بدهید؛ این مدل سشوار 1200 وات دارای نرم‌کننده یونی برای لطافت و درخشندگی بدون وز موهاست؛ علاوه بر اینها با سری‌های مختلف آن می‌توان موها را به طرق مختلف آرایش کرد. 5 سری مختلف این دستگاه عبارتند از: سر متمرکزکننده هوا، برس پره‌دار 2 طرفه، سر مارپیچ 25 میلی‌لیتری برای فرکردن موها، برس پیچی 25 میلی‌لیتری با پرزهای زبر ضدحرارت، برس پیچی 30 میلی‌لیتری با پرزهایی با قابلیت جمع‌شدن.


Remington CI9532

موها را حلقه‌حلقه کنید

حالت دهنده مو در جهان , بهترین حالت دهنده مو مردان برای سشوار , بهترین حالت دهنده مو مردان برای سشورا

این حالت‌دهنده امکان حلقه‌کردن یا فرکردن مو را به سادگی فراهم می‌کند. دستگاه از یک لوله گرد مانند جنس سرامیک طراحی شده که با پیچیدن مو به دور آن می‌توان حلقه‌های بسیار زیبا را به راحتی به‌وجود آورد. علاوه بر آن گرمادهی حالت‌دهنده قابل تنظیم بوده و می‌توان توسط كلیدهای روی بدنه دستگاه حرارت آن را بین 130 تا 210 درجه سانتی‌گراد به‌راحتی و با توجه به نوع موی افراد تنظیم کرد. همچنین برای ایمنی بیشتر و مصرف حداقل انرژی برق این دستگاه مجهز به سیستم خاموش خودکار است یعنی در صورتی که دستگاه بیش از 60 دقیقه روشن و بی‌استفاده بماند به‌طور اتوماتیک خاموش می‌‌شود.


ST92E   BaByliss

این یک دستگاه دوقلو است

بهترین حالت دهنده مو مردان خارجی , دستگاه حالت دهنده مو , آشنایی با جنس و حالت موها

این یک دستگاه دوقلو است که هم ویو و هم صاف می‌کند و این کار بدون تعویض صفحات انجام می‌گیرد. بدین منظور، با فشردن  كلید مرکزی که در آن تعبیه شده می‌توان نوع استفاده از دستگاه که یک سمت ویو و سمت دیگر موها را صاف می‌کند را انتخاب کرده و به سهولت مدل‌های زیبایی را به موها هدیه کرد. همچنین این دستگاه قابلیت تنظیم حرارت در 3 وضعیت مختلف را دارد که توسط یک كلید آنالوگ کشویی که روی بدنه تعبیه شده به راحتی می‌توان با توجه به نوع مو درجه حرارت را تنظیم کرد تا آسیبی به بافت مو نرسد.


4577 promax

برای فر کردن موهای بلند ایده آل است

حالت دهنده , حالت دهنده طبیعی مو , کرم مو حالت دهنده

این دستگاه فر موی سرامیک توپی دارای صفحه نمایشگر حرارت دیجیتال است که می توان حرارت آن را در 7 وضعیت از 120 تا 230 درجه سانتیگراد تنظیم کرد و با آن فرهای درشت و ممتد با اندازه های متفاوت و با قابلیت نمایش بسیار عالی برای موهای بلند ایجاد کرد، دیگر قابلیت خاص این دستگاه طراحی ارگونومیک دسته اش است که با سیم بلند و با دوام آن شما هیچ گاه احساس کمبود فضای کار نخواهید کرد. یادتان باشد که اگر موهایی زود حالت پذیر دارید درجه حرارت باید کم باشد که به موی شما آسیب نرسد ولی اگر موهایتان دیر حالت می گیرد درجه دستگاه را زیادتر کنید ضمنا اگر موهایتان رنگ شده درجه به متوسط تغییر می پذیرد.


REMINGTON CI6219

موها را سیم تلفنی کنید

ریمل حالت دهنده , حالت دهنده ی مو کرم , حالت دهنده ی مو کرم واکس

این دستگاه فر مارپیچ سرامیکی با قطر میله 19 میلی‌متری روی موها فرهای زیبا و طبیعی ایجاد می‌کند؛ شیارهای فر منحصربه‌فرد دستگاه موهای‌تان را به شکلی خوش حالت، پیچ می‌دهد. استوانه فلزی آن نیز پوشیده از سرامیک است که موجب نرم شدن و کاهش وز موها می‌شود. گیره فنری‌شکل نیز به موها حالت سیم‌تلفنی می‌دهد. دیگر ویژگی خاص این دستگاه سر خنک آن است که این امکان را فراهم می‌کند که هنگام کار به راحتی سر آن را به دست گرفت و نگه داشت تا موها حالت بگیرند.


ویدیو : آشنایی با حالت دهنده های مو