آشفته بازار پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس بی‌سرپناه‌تر از هر زمانی است. این تیم ...


باشگاه پرسپولیس بی‌سرپناه‌تر از هر زمانی است. این تیم فردا دیدار مهم آسیایی دارد و با پیروزی در این بازی می‌تواند صعودش به مرحله بعد را قطعی کند. آی اسپورت: باشگاه پرسپولیس بی‌سرپناه‌تر از هر زمانی است. این تیم فردا دیدار مهم آسیایی دارد و با پیروزی در این بازی می‌تواند صعودش به مرحله بعد را قطعی کند. اما شرایط تیم بر وقف مراد نیست. هواداران این تیم که دو سرمربی را پیش از این در تمرینات دیده بودند؛ با رهایی سیاسی از زندان با واژه دو مدیرعاملی هم آشنا شدند. اما در کمتر از 24 ساعت مانده به دیدار حساس فردا، هیچ کدام از دو مدیر بالا سر تیم نیستند.

حمیدرضا سیاسی در تمام چند صد مصاحبه‌ای که روزانه با رسانه‌ها انجام می‌دهد، از حضورش در باشگاه را تا زمان مزایده خبر داده بود. اما مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در روز دوم کارش‌اش در باشگاه حاضر نشد. این در حالی است که امیررضا خادم در گفت‌وگویی به فارس اعلام کرده بود: « با توجه به شرایط مالی حاکم بر باشگاه تا زمانی که نتیجه اعلام شود، سیاسی امور اقتصادی را انجام خواهد داد. هیأت مدیره باید به صورت قطعی درباره استعفای سیاسی اعلام نظر کند.» جمله آخری که خادم به زبان آورد دقیقا صحبتی بود که پیش از این سیاسی مطرح کرده بود. مدیرعامل مستعفی باشگاه، مدعی شده بود که با قدرت به کارش ادامه خواهد داد. از آنجایی که او اعلام کرده در مزایده خرید سهام باشگاه پرسپولیس شرکت نخواهد کرد، با این همه اصراری که برای ماندن در پرسپولیس نشان داده بود انتظار می‌رفت امروز سرکار حاضر باشد.

هواداران پرسپولیس انتظار دارند وزیر ورزش به جای دخالت در امور سرمربی تیم ملی، روی نقاطی از فوتبال تمرکز کند که حق دخالت بیشتری دارد. گودرزی در انتخاب هیئت مدیره دو باشگاه پاییتخت حق انتخاب داشت و این اوضاع مدیریتی پرسپولیس بیش از هر شخصی او را در تیر راس انتقادات قرار می‌دهد.


ویدیو : آشفته بازار پرسپولیس