آشتی بن و چن بعد از یک سال : اگر به خاطر داشته باشید حدود یک سال قبل خبر جدایی ...


اگر به خاطر داشته باشید حدود یک سال قبل خبر جدایی «بن افلک» و «جنیفر گارنر» به دلیل خیانت افلک رسانه ای شد. با این حال اکنون به نظر می رسد دوران جنگ به پایان رسیده و افلک و گارنر می خواهند دوباره با هم زندگی کنند. روزنامه هفت صبح: اگر به خاطر داشته باشید حدود یک سال قبل خبر جدایی «بن افلک» و «جنیفر گارنر» به دلیل خیانت افلک رسانه ای شد. با این حال اکنون به نظر می رسد دوران جنگ به پایان رسیده و افلک و گارنر می خواهند دوباره با هم زندگی کنند.

«پی پل» نوشته است که افلک گفته حاضر است هر کاری انجام بدهد که گارنر دوباره حاضر به زندگی با او شود. یکی از دوستان نزدیک این زوج نیز این خبر را تایید می کند: «بن می خواهد دوباره زندگی اش را با جن از سر بگیرد.»

سریال قهر و آشتی , آشتی , شعر آشتی کنان

مسئله اما این است که جنیفر هنوز برای این کار آماده نیست: «جنیفر می گوید هنوز آمادگی روحی ندارد. با این حال بن روی خودش به شدت کار کرده و اکنون کاملا با آن بن سابق فاصله دارد. هیچ چیز بین جنیفر و بن عوض نشده و برای آنها همچنان راحتی فرزندان شان در اولویت است.»

به نظر می رسد که اوضاع واقعا بین آنها رو به خوبی پیش می رود. زیرا گارنر و افلک به صورت خانوادگی و با هم به تعطیلات رفته اند. آنها هفته گذشته با سه فرزندشان و بولت، سرافینا و ساموئل به پاریس سفر کردند.


ویدیو : آشتی بن و چن بعد از یک سال