آشتیانی:‌عراق نمی تواند تهدید جدی برای تیم ایران باشد :         جام ملت های ...



 

 

 

جاهای دیدنی ایران برای مسافرت , بهترین dns برای ایران , بهترین شهر ایران برای مسافرت در تابستان

 

جام ملت های آسیا 2011؛

آشتیانی:‌عراق نمی تواند تهدید جدی برای تیم ایران باشد

ملی پوش اسبق فوتبال ایران گفت:تیم عراق نمی تواند تهدید جدی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا باشد.

''ابراهیم آشتیانی'' گفت:‌ فوتبال عراق همچنان از نبود لیگ منسجم رنج می برد و به طور حتم نبود هماهنگی لازم نزد بازیکنان این تیم می تواند مشکلات بسیاری را برای تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا ایجاد کند.

وی اظهار داشت:‌ اعتماد به نفس بازیکنان ایرانی نسبت به سایر رقبا در مرحله مقدماتی بالاست که امیدوارم آنان بتوانند عملکرد قابل قبولی برابر حریفان به نمایش بگذارند.

آشتیانی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران با آمادگی کامل گام به جام ملت های آسیا نگذاشته است، افزود: این تیم در خط دفاع و حمله با نواقصی روبرو است، اما ملی پوشان کشورمان می توانند به سادگی راهی مرحله دوم این رقابت ها شوند.

وی ادامه داد :‌ البته همیشه تعصب و غیرت بازیکنان ایرانی درحساس ترین شرایط به داد تیم ملی کشورمان رسیده است که امیدواریم آنان بتوانند با خلاقیت خود حریفان را غافلگیر کنند.

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در ورزشگاه ''الریان'' قطر به مصاف تیم ملی عراق می رود.

تیم های ملی فوتبال امارات و کره شمالی دیگر دیدار گروه چهارم را در ورزشگاه قطر اسپورت برگزار خواهند کرد.


ویدیو : آشتیانی:‌عراق نمی تواند تهدید جدی برای تیم ایران باشد