آشا محرابی نوروز 91 کمدین می شود : آشا محرابی که بعد از بازی در فصل اول سریال ...


آشا محرابی که بعد از بازی در فصل اول سریال «قلب یخی»، درگیر حواشی فراوانی شد و شایعات بسیاری درباره اش در فضای مجازی به گوش می رسید، بعد از تکذیب تمام شایعات و بازی در فصل دوم همین سریال، حالا تصمیم گرفته برای نوروز 91 جلوی دوربین سریال نوروزی جواد رضویان برود. تماشا: آشا محرابی که بعد از بازی در فصل اول سریال «قلب یخی»، درگیر حواشی فراوانی شد و شایعات بسیاری درباره اش در فضای مجازی به گوش می رسید، بعد از تکذیب تمام شایعات و بازی در فصل دوم همین سریال، حالا تصمیم گرفته برای نوروز 91 جلوی دوربین سریال نوروزی جواد رضویان برود.

این بازیگر که تا به حال سابقه بازی در هیچ کدام از سریال های کمدی تلویزیون را نداشته و تنها در یک تله فیلم «فریدون مهربان است» یک مقداری به فضای کار کمدی نزدیک شده، در این سریال با قرارگرفتن کنار علیرضا خمسه، رضا بابک، امیرحسین صدیق، افشین سنگ چاپ و... قصد دارد بازی در کاری مناسبتی نوروز و کمدی را تجربه کند.

 البته با آماده شدن فیلمنامه سری سوم «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم و باتوجه به تغییر بازیگران و جداشدن تعدادی از آنها از گروه، این احتمال وجود دارد که محرابی، باز هم یکی از گزینه های اصلی سری سوم این مجموعه باشد. مجموعه نوروزی «مهمانان ویژه» با بازی این بازیگر، یکی از گزینه های شبکه تهران برای نوروز 91 است که تصویربرداری آن همچنان ادامه دارد.


ویدیو : آشا محرابی نوروز 91 کمدین می شود