آشا محرابی: اولین تجربه در نقش پلیس برایم جالب و چالش برانگیز بود : آشا محرابی ...



چالش های جالب , سوالات چالش برانگیز خواستگاری , اولین پلیس زن مسلمان در امریکا

آشا محرابی بازیگر سینما و تلویزیون درباره نحوه پیوستنش به پروژه آمین گفت: از من برای بازی در این سریال دعوت شد، من هم به دلیل داستان تاثیرگذار و شخصیت پردازی قوی و همینطور گروه حرفه ای، کار را پذیرفتم.

«آشا محرابی» که این شبها سریال «آمین» را روی آنتن شبکه یک دارد، گفت: من قبلا نیز در مجموعه نمایش خانگی «قلب یخی»، فضای اکشن را تجربه کرده بودم و از طرفی این کاراکتر برایم جذاب بود.

بازیگر سریال کیمیا با اشاره به اینکه همه عوامل پشت و جلوی دوربین حرفه ای و از بهترین انتخاب ها بودند، تصریح کرد: جذابیت فیلمنامه برای من این بود که آدم های قصه فارغ از قهرمان یا ضد قهرمان بودن، همگی کشمکش های درونی و انسانی دارند. پلیس های قصه به موازات چالش های حرفه ای و امنیتی خود، با احساسات درون و مشکلات عاطفی شان درگیر هستند و همین مساله آنها را قابل درک و واقعی می کند. در این سریال سعی شد اقتدار نیروی انتظامی و تلاش این عزیزان در تامین امنیت و آرامش جامعه به نمایش گذاشته شود.

این بازیگر، فیلمنامه سریال با معمای قوی و ریتم خوب داستانی را یکی از نقاط اصلی قوت سریال آمین دانست و پیش بینی کرد: سریال آمین می تواند مخاطب را با کار همراه کند.

آشا محرابی از اولین تجربه اش در بازی در یک سریال تلویزیونی گفت و افزود: من نخستین بار است که نقش پلیس را بازی میکنم و برایم جالب و چالش برانگیز بود به خصوص که سارا سلیم قصه را با تمام دغدغه های عاطفی و دلتنگی هایش برای پدر و با تمام حس قوی اش برای گرفتن انتقام، درگیر کار حرفه ایش میبینیم و هر از گاهی من عاطفی او مقابل من حرفه ایش قرار می گیرد.

بازیگر سریال "آشپزباشی" کارگردانی خوب و همچنین تعامل میان بازیگران را از دیگر ویژگی های مثبت آمین دانست و درباره هم بازی شدن با هادی ساعی گفت: هادی ساعی به دلیل سابقه خوبش در عرصه ورزش از آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار بود که این امر بر جذابیت های صحنه های اکشن افزود و به نظرم در مجموع آقای ساعی خوب از عهده کار بر آمد، حضور پر انرژی، مثبت و بی ادعای ایشان بدون شک در موفقیت هنری شان دخیل است. در مجموع معتقدم خروجی خوبی از کار را شاهد خواهیم بود و سریال آمین یکی از آثار قدرتمند پلیسی تلویزیون خواهد بود.

آشا محرابی با اشاره به اینکه توازن خوبی بین بخش دراماتیک و هنری کار با بخش های انتظامی و پلیسی برقرار بود، یادآور شد: یکسری اتفاقاتی مانند توقف پروژه و تغییر کارگردان در مسیر تولید آمین رخ داد که باید بگویم بعد مثبت آن آشنایی و کار کردن با دو کارگردان بود و البته سختی های خودش را هم به همراه داشت در نهایت من سعی کردم نقش خودم را از ابتدا تا انتها یک دست بازی کنم.

او در پایان گفت: الان مشغول بازی پروژه سینمایی "آشوب" به کارگردانی کاظم راست گفتار و همچنین فیلم سینمایی"دو لکه ابر" به کارگردانی مهرشاد کارخانی هستم.

مجموعه تلویزیونی آمین به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی با مشارکت ناجی هنر در 19 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است که از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 22:10 از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

 

اخبار فرهنگی و هنری - فارس

 


ویدیو : آشا محرابی: اولین تجربه در نقش پلیس برایم جالب و چالش برانگیز بود