آسیب‌شناسی پرونده زنجانی دركمیسیون اصل۹۰ :  اخبار سیاسی - آسیب‌شناسی پرونده ...



توضیحات اژه ای درباره حادثه سمنان، پرونده بابک زنجانی و علی مطهری , آسیب شناسی ازدواج سفید , پرونده بابک زنجانی به کجا رسید


 اخبار سیاسی - آسیب‌شناسی پرونده زنجانی دركمیسیون اصل۹۰

نایب‌رییس كمیسیون اصل 90 مجلس گفت كه كارگروهی در این كمیسیون برای آسیب‌شناسی در مورد موضوعات مربوط به پرونده بابك زنجانی تشكیل شده است كه گزارش نهایی این كارگروه به بالاترین دستگاه‌ها ارائه می‌شود.

داوود محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جلسه روز گذشته كمیسیون اصل 90 گفت: در این جلسه كارگروهی برای آسیب‌شناسی دلایل اتفاقات رخ داده در پرونده بابك زنجانی متشكل از پورمختار، دهدشتی، میركاظمی و بنده تشكیل شد.

به گفته وی، وظیفه این كارگروه، بررسی عوامل بروز اتفاقات پیرامون پرونده بابك زنجانی و آسیب‌شناسی در این رابطه است.محمدی افزود: با توجه به اینكه كمیسیون اصل 90 پرونده بابك زنجانی را بررسی و پرونده و اتهامات وارده را جهت رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع داده است، اكنون به دنبال آن است تا وارد مرحله آسیب‌شناسی و چرایی رخ دادن این اتفاقات شود. نتیجه این آسیب‌شناسی شناسایی عوامل و جلوگیری از تكرار این اتفاقات است.

وی گفت كه گزارش نهایی در این رابطه در صورت لزوم در صحن علنی قرائت می‌شود و در غیر این صورت به بالاترین دستگاه دخیل در این رابطه ارائه خواهد شد.
اخبار سیاسی - ایسنا 


ویدیو : آسیب‌شناسی پرونده زنجانی دركمیسیون اصل۹۰