آزمون بزرگ هوشیار؛ دروازه بانی در دربی :         حسین هوشیار حالا این بخت ...



 

 

 

دستکش دروازه بانی , بازی دروازه بانی , لباس دروازه بانی

 

حسین هوشیار حالا این بخت را خواهد داشت تا در دربی تهران نیز همچنان سنگربان پرسپولیس باشد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، هواداران پرسپولیس حالا با خیالی راحت تر می توانند به استقبال دربی بروند. بعد از عملکرد ناامیدکننده میثاق معمارزاده در درون دروازه پرسپولیس در بازی با صنعت نفت، دنیزلی این فرصت را در اختیار حسین هوشیار قرار داد تا در اولین حضورش با پیراهن پرسپولیس در بازی با ذوب آهن 90 دقیقه دروازه اش را بسته نگه دارد.
حسین هوشیار حالا این بخت را خواهد داشت تا در دربی تهران نیز همچمان سنگربان این تیم باشد. او اگر بتواند در آن بازی نیز دروازه اش را همچنان بسته نگه دارد می تواند تا مدت ها سند دروازه پرسپولیس را به نام خود بزند. به خصوص که این روزها رقیبش با انتقادات فراوانی روبروست و هواداران خاطره خوشی با او ندارند.
حسین هوشیار که پنالتی گیر قهاری است می تواند خیال دنیزلی را از بابت پنالتی های احتمالی که ممکن است به ضرر تیمش اعلام شود تا حدودی راحت کند. پنالتی احتمالی از آن جهت که این روزها پنالتی ها دامان بسیاری از مربیان لیگ را گرفته. شاید به سراغ دنیزلی هم بیاید.
هنوز بیست و هفتم مهرماه 5 سال پیش را به یاد داریم که سعید مظفری زاده قاضی بازی پرسپولیس و سایپا در دقیقه 62 فرشید کریمی سنگربان اول آن روزهای پرسپولیس را از زمین اخراج کرد تا جوانی کم سن و سال و البته بی نام نشان جای کریمی را بگیرد و با مهار پنالتی علی دایی نامش را بر سر زبان ها بیندازد. آن جوان بلند بالا که تا همین نیم فصل درون دروازه پرسپولیس قرار داشت نامش علیرضا حقیقی بود. آن روز حقیقی این شانس را پیدا کرد تا با مطرح کردن خود در ان بازی تا سال ها سرقفلی دروازه پرسپولیس را به نام خود سند زند.
بار دیگر تاریخ تکرار شده. تنها نام بازیگرانش عوض شده. حسین هوشیار می تواند علیرضا حقیقی دوم باشد.


ویدیو : آزمون بزرگ هوشیار؛ دروازه بانی در دربی