آزمایش موشکی در حضور «اون» +عکس : رهبر کره شمالی در جریان بازدید از تمرینات ...


رهبر کره شمالی در جریان بازدید از تمرینات راکت اندازهای بالستیک این کشور به کارشناسان نظامی و هسته ای خود دستور داد، حمله هسته ای و آزمایش های اتمی بیشتر را در دستور کار قرار دهند. فرادید: رهبر کره شمالی در جریان بازدید از تمرینات راکت اندازهای بالستیک این کشور به کارشناسان نظامی و هسته ای خود دستور داد، حمله هسته ای و آزمایش های اتمی بیشتر را در دستور کار قرار دهند.
 
«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی که کشورش زیر فشار تحریم های سخت شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفته است به کارشناسان نظامی و هسته ای خود دستور داد، حمله هسته ای و آزمایش های اتمی بیشتر را در دستور کار قرار دهند.

هنوز دو ماه از آزمایش اولین بمب هیدروژنی و چهارمین آزمایش اتمی کره شمالی نگذشته بود که شورای امنیت به اتفاق آرا، قطعنامه 2270 را با سخت ترین تحریم های 20 سال گذشته علیه این کشور تصویب کرد.

کره شمالی پس از این اقدام شورای امنیت و تحریم هایی که چین، کره جنوبی و ژاپن نیز علیه این کشور آغاز کردند، چندین فروند موشک از جمله موشک های بالستیک با برد 500 کیلومتر را به دریای شرقی پرتاب کرد.

با این حال رهبر جوان کره شمالی فرمانی را صادر کرده و در آن از همه مسئولان و دست اندرکاران نظامی و اتمی این کشور خواست برای انجام حملات هسته ای خود را آماده کنند.

رهبر کره شمالی که از تمرینات راکت اندازهای بالستیک این کشور دیدن می کرد به ارتش و دانشمندان این کشور دستور داد تسلیحات هسته ای بیشتری بسازند و آزمایش اتمی با قدرت تخریبی بالاتری انجام دهند که نشانگر قابلیت های بالای اتمی تسلیحاتی کره شمالی باشد. منابع کره ای تصاویر حضور کیم جونگ اون در محل آزمایش موشکی را منتشر کردند.

دستگاه حضور و غیاب , حضور , آزمایش

آزمایش خون , یخچال فریزر دوقلو آزمایش , آزمایش اسپرم

تفسیر آزمایش خون , امین حضور , سه راه امین حضور

آزمایش ایدز , آزمایش تیرویید , آزمایش پاپ اسمیر

آزمایش غربالگری , جواب آزمایش خون , جواب آزمایش

آزمایش fbs , هزینه آزمایش ازدواج , آزمایش ازدواج

آزمایش اعتیاد , آزمایش ایدز رایگان , آزمایش ژنتیک

آزمایش خون بارداری , آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج , آزمایش مدفوع

آزمایش اسپرم در خانه , حمله موشکی به انتالیا , آزمایش عدم اعتیاد


ویدیو : آزمایش موشکی در حضور «اون» +عکس