آزار و اذیت ۸ زن و دختر در پراید شیشه‌ دودی : ۲ دوست شیشه‌ای با یک پراید شیشه ...



پراید شیشه دودی , تجاوز و آزار و اذیت جنسی دو دختر جوان در شیراز عاقبت خوشی نداشت , شیشه دودی

۲ دوست شیشه‌ای با یک پراید شیشه دودی راهی خیابان‌های پایتخت می‌‌شدند تا نقشه‌های شومشان را عملی کنند.

به گزارش همشهری، آنها پس از سواركردن زنان و دختران با تهدید چاقو طعمه‌هایشان را می‌ربودند و با انتقال به اطراف تهران مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

این 2جوان شیطان‌صفت، هفتم فروردین‌ماه سال‌جاری با شكایت دختر 22ساله‌ای تحت تعقیب كارآگاهان اداره 16پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

شاكی به مأموران گفت: ساعت22دیشب (ششم فروردین) از محل كارم كه یك مانتوفروشی در میدان هفت‌تیر است بیرون آمدم تا به خانه‌ام در خیابان گرگان بروم. آن شب سوار یك پرایدمشكی رنگ كه تصور می‌كردم مسافركش شخصی است، شدم.

 

علاوه بر راننده، پسر جوانی هم روی صندلی جلو نشسته بود كه فكر كردم مسافر است. مسافت زیادی طی نكرده بودیم كه راننده یك‌دفعه تغییر مسیر داد. وقتی اعتراض كردم جوانی كه روی صندلی جلو نشسته بود به سمتم حمله‌ور شد و با چكشی كه در دست داشت تهدیدم كرد كه اگر سكوت نكنم به سرم می‌كوبد و مرا می‌كشد. او حتی یك فندك از كیفش در آورد و مرتب آن را روشن می‌كرد و می‌گفت اگر سر و صدا كنی، با آتش می‌سوزانمت.

دختر جوان ادامه داد: راننده به سمت تهرانپارس رفت. جوانی كه فندك و چكش در دستش بود از من خواست هرچه پول و طلا دارم تحویلش دهم. من التماسشان كردم رهایم كنند اما آنها بدون توجه به گریه‌ها و التماس‌هایم مرا به زور مورد تجاوز قرار دادند و نیمه شب در همان خیابان رهایم كردند.

    آدم‌ربایی‌های سریالی
با این شكایت، كارآگاهان به دستور قاضی مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران وارد عمل شدند. در شرایطی كه هنوز ردی از متهمان به‌دست نیامده بود دومین شاكی هم به اداره آگاهی رفت. 25خرداد‌ماه بود كه این زن با طرح شكایتی مدعی شد در دام 2شیطان‌صفت كه پرایدی با شیشه‌های دودی داشتند گرفتار شده است.

اظهارات این زن نشان می‌داد كه او هم قربانی همان 2جوان تحت تعقیب قرار گرفته است. با اطلاعاتی كه شاكیان در اختیار تیم تحقیق قرار داده بودند سرنخ‌هایی از پراید شیشه‌دودی به‌دست آمد و در نهایت هر دو متهم شناسایی و دستگیر شدند. آنها وقتی از سوی هر دو شاكی شناسایی شدند، چاره‌ای جز اقرار ندیدند و به ربودن و آزار و اذیت دست‌كم 8زن و دختر در خیابان‌های پایتخت اعتراف كردند.

 

از آنجا كه احتمال می‌رود متهمان افراد زیادی را قربانی نقشه‌های شوم خود كرده‌اند، قاضی پرونده مجوز انتشار تصاویر آنها را صادر كرده و از شاكیان احتمالی خواسته با اطمینان از محفوظ‌ماندن هویت و مشخصات‌شان نزد پلیس و دستگاه قضایی، برای شكایت از متهمان به اداره 16پلیس آگاهی مراجعه كنند.

    توهم شیشه
یكی از متهمان دستگیرشده 21ساله و دیگری 25ساله و سابقه‌دار است. آنها مدتی قبل در پاتوقی شیشه‌ای با هم آشنا شدند و از همانجا بود كه نقشه ربودن زنان و دختران و آزار و اذیت آنها را طراحی كردند. گفت‌وگو با آنها را بخوانید.

    خودروی پراید متعلق به كدامتان است؟
پسر 25ساله كه فرهاد نام دارد و از دوستش كمی بزرگ‌تر است، پاسخ می‌دهد: پراید متعلق به پدرمن بود كه به بهانه مسافركشی گاهی از او می‌گرفتم. او از این كارهای من خبر نداشت.

    شیشه‌هایش را خودت دودی كردی؟
راستش را بخواهید شیشه‌ها را دودی كردم تا كسی از بیرون به راحتی نتواند داخل ماشین را ببیند. از قبل نقشه كشیده‌ بودم كه گیر نیفتم.

    چند نفر را ربودید؟
فكر می‌كنم حدود 8نفر كه گویا فقط 2نفر شكایت كرده‌اند. مابقی هم شاید از ترس آبرویشان هنوز تصمیم به شكایت نگرفته‌اند.

    چه شد كه این نقشه به ذهنت رسید؟
من و دوستم سعید هر دو اعتیاد شدیدی به شیشه داریم. وقتی دختران و زنان را سوار می‌كردیم، بدجوری توهم می‌زدیم و همین توهم شیشه بود كه باعث می‌شد پس از سرقت به آنها تجاوز كنیم.

    معمولا كدام سمت تهران ‌طعمه‌هایتان را به دام می‌انداختید؟
معمولا غرب تهران یا جایی كه نزدیك اتوبان باشد و ما بتوانیم خیلی سریع وارد اتوبان شویم. چون اگر داخل شهر می‌گشتیم قطعا همه متوجه نیت ما می‌شدند.

    با اموال طعمه‌های‌تان چه‌كار می‌كردید؟
سعید متهم 21ساله پاسخ این سؤال را می‌دهد و می‌گوید: یك قاچاقچی را می‌شناختیم كه از او مواد می‌خریدیم. هرچه از طعمه‌هایمان سرقت می‌كردیم تحویل همان قاچاقچی می‌دادیم و شیشه می‌گرفتیم. البته این را هم بگویم كه من در این ماجرا نقش راننده را داشتم و فقط به یك نفر تجاوز كردم.

    راننده؟! مگر ماشین برای پدر فرهاد نبود؟
برای پدر فرهاد بود اما بیشتر وقت‌ها من راننده بودم. البته گاهی هم جایمان را عوض می‌كردیم. اما بیشتر فرهاد با چاقو، فندك و چكش طعمه‌ها را تهدید و به آنها تجاوز می‌كرد. یك‌بار هم جایمان را عوض كردیم همین.


  اخبار حوادث  -  همشهری 


ویدیو : آزار و اذیت ۸ زن و دختر در پراید شیشه‌ دودی