آزار دختران از طریق هیپنوتیزم و انرژی ماورایی : حکم مردی که متهم است به بهانه ...


حکم مردی که متهم است به بهانه حل مشکلات دختران جوان از طریق هیپنوتیزم و انرژی ماورایی، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در دیوان عالی کشور تأیید شد. همشهری آنلاین: حکم مردی که متهم است به بهانه حل مشکلات دختران جوان از طریق هیپنوتیزم و انرژی ماورایی، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در دیوان عالی کشور تأیید شد.

 براساس شکایت شاکیان، این مرد متهم است با راه‌اندازی یک مؤسسه فرهنگی و به بهانه رفع مشکلات روحی و روانی دختران آنها را فریب داده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

 رسیدگی به این پرونده در پی شکایت چند دختر جوان در دستور کار پلیس کرج قرار گرفت. مأموران در ادامه این متهم را در مؤسسه‌اش در شهرک وحدت کرج دستگیر کردند.

در ادامه پرونده برای رسیدگی به شعبه 80دادگاه کیفری فرستاده شد. در جلسه محاکمه یکی از شاکیان گفت: مدتی بود دچار مشکل روحی و جسمی شده بودم. متهم مدعی بود از طریق هیپنوتیزم می‌تواند مشکلم را حل کند. به همین‌خاطر قبول کردم مرا هیپنوتیزم کند. وقتی به حالت عادی برگشتم متوجه شدم او مرا مورد آزار و اذیت قرار داده است. متهم نیز در جلسه دادگاه منکر تمام اتهاماتش شد و گفت: شاکیان به‌خاطر دشمنی با من این ادعا را مطرح کرده‌اند.

قضات شعبه80 دادگاه کیفری پس از محاکمه، متهم را به اعدام محکوم کردند. با اعتراض متهم پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم را نقض کردند و پرونده را برای رسیدگی به دادگاه بازگرداندند.

این بار پرونده برای محاکمه به شعبه79 دادگاه کیفری فرستاده شد که قضات دادگاه در 4جلسه محاکمه را برگزار کردند. درحالی‌که شاکیان همچنان مدعی بودند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، متهم تمام اتهامات را رد کرد و ادعاهای شاکیان را دروغ دانست.

قاضی محمدی کشکولی، رئیس دادگاه ختم این جلسه را اعلام کرد و قضات دادگاه پس از بررسی پرونده متهم را به 9سال زندان، 3سال تبعید و تحمل شلاق محکوم کردند.

با اعتراض متهم به حکم مجازاتش پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم مجازات را تأیید کردند.


ویدیو : آزار دختران از طریق هیپنوتیزم و انرژی ماورایی