آزادی 4 گروه زندانی خاص در آستانه سال نو : مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی ...


مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی 4 گروه زندانی خاص در آستانه سال نو خبر داد. خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی 4 گروه زندانی خاص در آستانه سال نو خبر داد.
 
اسدالله جولایی در خصوص روند آزادی محکومان جرائم غیر عمد و غیر کلاهبرداری در آستانه سال نو گفت: بر اساس بخش‌نامه‌ای که صادر کرده‌ایم 4 گروه زنان سرپرست خانوار، کودکان زیر 18 سال، بیماران صعب العلاج و افراد بالای 60 سال اولویت‌های ما برای آزادی در سال جدید هستند.

وی با اشاره به تعداد زندانیان آزاد شده در ایام دهه فجر، اظهار داشت: به مناسبت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب 350 نفر از محکومان جرائم غیرعمد و غیر کلاهبرداری در سراسر کشور از سوی ستاد دیه آزاد شدند و مقرر شده تا در روزهای پایانی سال 92 هم حداکثری آزادی زندانیان را داشته باشیم.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با دعوت از مردم برای حضور در پایگاه‌های ستاد دیه در سراسر کشور جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و غیر کلاهبرداری، گفت:‌ ستاد دیه کشور در مدت 24 سال فعالیت خود با همراهی مردم موفق به آزادی 75 هزار زندانی نیازمند شده است.

جولایی با اشاره به اینکه بیشترین آزادی‌ها در ایام ماه مبارک رمضان و روزهای منتهی به آخر سال صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: سال گذشته ستاد دیه کشور بیش از 9 هزار زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرد که از این تعداد 3 هزار 500 نفر در ایام نوروز آزاد شدند.


ویدیو : آزادی 4 گروه زندانی خاص در آستانه سال نو