آزادسازی نرخ بلیط هواپیما رسما کلید خورد :   اخبار اقتصادی - آزادسازی نرخ بلیط ...



بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط هواپیما , آفر بلیط هواپیما

 

اخبار اقتصادی - آزادسازی نرخ بلیط هواپیما رسما کلید خورد

آزادسازی نرخ بلیط هواپیما در سکوت کامل خبری به طور رسمی کلید خورد و دولت با محوریت سازمان هواپیمایی دستورالعمل 11 ماده‌ای نظارت بر اجرای طرح آزادسازی نرخ خدمات حمل و نقل هوایی را به ایرلاین‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش مهر، دستورالعمل 11 ماده ای سازمان هواپیمایی کشوری تحت عنوان دستورالعمل نظارت بر اجرای طرح آزادسازی نرخ خدمات حمل و نقل هوایی به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است.
 
از جمله مهمترین مواردی که در این دستورالعمل آمده، این است که شرکت‌های هواپیمایی باید آمار پروازهای خود را به سازمان هواپیمایی اعلام کنند. نرخ مسیرها باید به سازمان اعلام شده و همچنین باید نرخ‌ها بر روی بلیط ها درج شود.
 
همچنین در این ابلاغیه مطرح شده که طبقه بندی نرخ‌ها باید براساس زمان و شرایط پرواز از سوی ایرلاین‌ها اطلاع رسانی شود، ضمن آنکه آزادسازی نرخ بلیط شامل نرخ بلیت‌هایی که در قبل از اجرای آزادسازی فروخته شده است، نمی شود.
 
براساس این ابلاغیه، باید در طول مدت اجرای این قانون، شرکت‌ها به صورت دوره ای جلساتی را با سازمان هواپیمایی کشوری برگزار کنند و شرکت‌های هواپیمایی موظفند که بر دفاتر فروش بلیط نظارت داشته باشند، همچنین فرودگاه ها برای زمان پرواز SLOT با شرکت های هواپیمایی همکاری کنند.
 
در عین حال باید توجه داشت که اجرای متنوع سازی و آزادسازی نرخ بلیط هواپیما به صورت چراغ خاموش به اجرا درآمده است.

اخبار اقتصادی - مهر

 


ویدیو : آزادسازی نرخ بلیط هواپیما رسما کلید خورد