آزادسازی فلوجه‌ ضد اسلام است! : یک شاهزاده‌ سعودی در اظهاراتی مضحک اعلام کرد ...


یک شاهزاده‌ سعودی در اظهاراتی مضحک اعلام کرد که‌ عملیات آزادسازی فلوجه‌ از دست تروریست های داعش، جنگ با دین اسلام است. خبرگزاری مهر: یک شاهزاده‌ سعودی در اظهاراتی مداخله‌ جویانه‌ اعلام کرد که‌ عملیات آزادسازی فلوجه‌ از تروریست های داعش جنگ با دین مبارک اسلام است.

خالد آل سعود، یکی از هزاران شاهزاده‌ دربار سعودی ها که‌ لقب دکتر را هم یدک می کشد، در تویتر خود اعلام کرد که‌ عملیات آزادسازی فلوجه‌ جنگ بر علیه‌ داعش نیست و جنگی است بر علیه‌ دین اسلام.

وی با لحنی توهین آمیز چنین نوشته‌ است: خلاصه‌ بگم، تبیلغات مجسوی ها برای نشان دادن جنگ در فلوجه‌، در اصل جنگ بر علیه‌ اسلام است نه‌ داعش!

پیامبر اسلام , آزادسازی موصل , اسلام کریم اف

این تویت شاهزاده‌ سعودی به‌ روشنی آشکار می کند که‌ سعودی ها به‌ عنوان بزرگرتین حامیان تروریسم در منطقه‌، نه‌ تنها از پشتیبانی داعش هراسی ندارند که‌ حتی در تلاش اند تا چهره‌ گروه‌ تروریستی داعش را با دین مبارک اسلام پنهان کنند.

دخالت های آشکاری که امروزه‌ بر همگی عیان شده‌ است، اما سازمان های بین المللی هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.

شایان ذکر است که‌ فلوجه‌ به‌ مدت چند سال است که‌ توسط تروریست های داعش اشغال شده‌ است و فقر و گرسنگی دامن مردم این شهر را گرفته‌ است، اما عناصر تروریست داعش برای حفظ پایگاه‌ خویش در فلوجه‌ نه‌ اجازه‌ می دهند که‌ کمک های دولت عراق به‌ دست مردم برسد و نه‌ اجازه‌ می دهند تا مردم از این شهر بیرون بیایند.


ویدیو : آزادسازی فلوجه‌ ضد اسلام است!