آرن داوودی جام جهانی را از دست داد : گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران با بیان ...


گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران با بیان این مطلب که ابتدای شهریور زانویش را جراحی خواهد کرد گفت که در جام جهانی حاضر نخواهد بود. خبرگزاری ایسنا: آرن داوودی درباره وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: با توجه به مشورت‌هایی که با پزشکان داشتم زانوی پایم نیاز به جراحی دارد و منتظر هستم تا پزشک خودم به ایران بیاید و عمل کنم. فکر می‌کردم نیازی به جراحی نباشد اما یک قسمت جدا شدگی در زانو دارم که اجازه نمی‌دهد به هیچ وجه تمرین کنم، به همین دلیل مجبور هستم تا جراحی کنم. پزشک خودم نیز اوایل شهریور به ایران می‌آید و جراحی خواهم داشت.

گارد راس تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که بعد از عمل چقدر به استراحت نیاز دارد؟ گفت: بستگی دارد جراحی چطور باشد. اگر قرار باشد آن قسمت جدا شده را خارج کنیم فکر کنم تا یک ماه بعد از عمل به تمرین بازگردم. اگر به ترمیم نیاز داشته باشم مطمئنا طولانی‌تر خواهد بود. به هر حال همه چیز به وضعیت عملم بستگی خواهد داشت.

او با بیان این مطلب که صددرصد در جام جهانی نخواهم بود، تصریح کرد: با اینکه نام من را برای روادید به سفارت داده‌اند اما قطعا در جام جهانی نخواهم بود. با آقای مشحون هم صحبت کردم و گفتم که واقعا نمی‌توانم با این درد بازی کنم و شرایطم را اعلام کردم. آنها پیگیر کارم بودند اما خب به جراحی نیاز دارم. امیدوارم بازیکنان در اسپانیا بهترین عملکرد را داشته باشند و شایسته بسکتبال ایران کار کنند.

داوودی در پاسخ به این سوال که آیا به فصل بعدی لیگ می‌رسد؟ بیان کرد: به جراحی‌ام بستگی دارد. باید ببینیم عمل من چطور خواهد بود. به هر حال من تمام تلاشم را می‌کنم تا بعد از عمل خیلی زود به بسکتبال برگردم.


ویدیو : آرن داوودی جام جهانی را از دست داد