آرش نیم‌فصل از استقلال می‌رود؟ : روزهای بد آرش برهانی از بازی استقلال و ذوب‌آهن ...


روزهای بد آرش برهانی از بازی استقلال و ذوب‌آهن شروع شد. خبر ورزشی: روزهای بد آرش برهانی از بازی استقلال و ذوب‌آهن شروع شد. پس از آنكه آرش در هفته دوم مقابل ملوان بد بازی كرد و در طول هفته بعد هم سر حال نبود، مظلومی پیش از بازی با ذوب‌آهن به او گفت: «آرش اگر آماده نیستی بازی نكن. اگر به زمین بروی، باید خیلی خوب بازی كنی چون این مسابقه سخت‌ترین بازی اول فصل ماست.» برهانی هم با وجود ناآمادگی گفت كاملاً آماده است و به زمین رفت.

در نیمه اول اما آرش دوباره بد بازی كرد و حتی یك موقعیت مسلم گل را به اوت زد تا صدای مظلومی در بین دو نیمه دربیاید. او در رختكن وقتی آرش را دید، با عصبانیت رو به برهانی گفت: «من باید به تو باج بدهم؟ چرا اصلاً باید تو را بازی بدهم؟ مگر نگفتم آماده نیستی بیرون بشین؟ این چه عملكردی است در زمین داری. با این شرایط دیگر تو را بازی نمی‌دهم.»

فردای آن روز وقتی این خبر منتشر شد كسی آن را جدی نگرفت. همه تصور می‌كردند آرش باز هم در تركیب قرار می‌گیرد و عصبانیت مظلومی از او گذراست اما حالا با گذشت زمان معلوم می‌شود سرمربی استقلال قصد ندارد به برهانی بازی دهد. آرش به خاطر عملكرد ضعیفش در دو بازی متمادی مورد غضب سرمربی قرار گرفت و این روزها حتی در لیست 18 نفره استقلال هم حضور ندارد.

به نظر نمی‌رسد مظلومی در هفته‌های آینده هم به برهانی بازی بدهد. شهباززاده بازگشته، پروپییچ هم حضور دارد، محسن كریمی هم گلزن نشان داده و با وجود این بازیكنان، جای خالی برای برهانی وجود ندارد. اتفاقاً بازیكنان استقلال این روزها به برهانی دلگرمی می‌دهند ولی این بازیكن گفته اگر شرایط به همین شكل ادامه پیدا كند حتی ممكن است در نیم‌فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.


ویدیو : آرش نیم‌فصل از استقلال می‌رود؟