آرام گرفتن دختر نوروزی در آغوش برانکو : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم ...


هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی شعارهای متفاوتی سر دادند. خبرگزاری تسنیم: هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که بالغ بر 15 هزار نفر می‌شوند شعارهای مختلفی در سوگ هادی نوروزی کاپیتان محبوب تیم‌شان سر دادند. 

* «هادی کجایی، ورزشگاه بیقراره»، «هادی باید گل بزنه» و «خداحافظ کاپیتان باتعصب» شعارهایی بود که بارها از سوی هواداران خوانده شد.

* برای لحظاتی دختر کوچک هادی نوروزی را پیش برانکو آوردند و سرمربی پرسپولیس او را در آغوش کشید که این صحنه باعث شد بسیاری از حضار کنترل خود را از دست بدهند و گریه کنند.

* امیر عابدینی، غلامرضا عنایتی، وحید طالب‌لو، میلاد میداوودی، عادل کلاه‌کج، حسین بادامکی، فرزاد آشوبی و... از دیگر چهره‌های مطرح حاضر در مراسم هستند.

* هواداران پرسپولیس با شعار «واویلا، واویلا، شدیم 10 نفره» به شکل جالبی نسبت به درگذشت هادی نوروزی واکنش نشان دادند.

* پس از اینکه پیکر هادی نوروزی وارد ورزشگاه آزادی شد جمعیت زیادی به سمت ماشین حامل پیکر نوروزی رفتند.

* پیکر هادی نوروزی روی سکوی از پیش تعیین شده بود قرار گرفت که پس از آن همسر، دو فرزندش و همچنین بازیکنان پرسپولیس بالای سکو رفتند تا در کنار پیکر نوروزی باشند.

* در حالی که نماز میت بر پیکر هادی نوروزی خوانده می‌شد تعداد زیادی از هواداران به سبک جیمی جامپ داخل زمین پریدند که همین مسئله باعث شد مأموران امنیتی سریع وارد عمل شوند.


ویدیو : آرام گرفتن دختر نوروزی در آغوش برانکو