آرام ترین مکان های دنیا برای گردشگری :  در هیاهوی زندگی پر هرج و مرج امروز، ...



 در هیاهوی زندگی پر هرج و مرج امروز، سایت پیشنهاد سفر «تریپ ادوایزر» در گزارشی به معرفی شش مقصد گردشگری در شش کشور در سه قاره پرداخته که طی سال های اخیر با مطرح کردن خود به عنوان آرام ترین مکان ها برای گردشگران برای سپری کردن تعطیلات، به مقاصد برتر گردشگری کشورهای شان تبدیل شده و مناسب کسانی هستند که در تعطیلات به دنبال آرامش و تسکین اعصاب در محیطی بکر هستند.

منطقه طبیعی «لاپونیا» - فنلاند

 

عجیب ترین مکان های دنیا , امن ترین کشورهای دنیا برای زندگی , آلوده ترین مکان های دنیا

 

زیبا ترین مناطق گردشگری مکان جو , بهترین مکان ها برای لذت بردن از مکانهای گردشگری چین , بهترین مکان های گردشگری جنوب شرقی برای سفر

منطقه طبیعی «لاپونیا» در کشور فنلاند پوشیده از جنگل های کاج، صفحات یخ، دریاچه های زیبا، جنگل های توندر و مکانی مناسب برای تماشای شفق قطبی و همچنین ماهیگیری، سفر با قایق های کایاک در رودخانه های مواج و دوچرخه سواری کوهستان است.

 

بهترین مکان ها برای لذت بردن از مکانهای گردشگری چی , مرگبار ترین مناطق گردشگری دنیا , ورزش های بسیار خطرناک در خارق العاده ترین مکان های دنیا

فنلاند در سال های اخیر عملکرد خوبی در جذب گردشگر داشته و به مقصد گردشگران کشورهای مختلف جهان، به ویژه کشورهای آسیایی تبدیل شده است. این کشور دارای تابستان های بسیار درخشنده و زمستان های بسیار تاریک است و همچنین تابستان های گرم و کوتاه و زمستان های سرد و بسیار بلند دارد.

آسان ترین کشور دنیا برای شنگن , آسان ترین کشور دنیا برای شگن , زیبا ترین کشورهای دنیا برای سفر

دره «لوریا» - فرانسه

مکان های معروف برای گردشگری یا خودکشی ؟ , مناسب ترین نوع شرکت برای آژانسهای گردشگری , رسوایی اخلاقی برای سریع ترین مرد دنیا

دره زیبای «لوریا» در کشور فرانسه در هزاران سال قبل محل وقوع جنگ های خونین میان رومیان بوده و تاکنون آثار تاریخی ارزشمندی نیز در آن کشف شده اند. این دره از سال ها قبل به «باغ فرانسه» شهرت یافته و به واسطه صدها گونه گل های زیبا که در آن می رویند شهرت جهانی دارد. سازمان جهانی جهانگردی نیز در آخرین رده بندی خود از مقاصد برتر گردشگری جهان، فرانسه را به عنوان مقصد گردشگری شماره یک جهان انتخاب کرده و شهر پاریس نیز به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان، مقصد اصلی گردشگران فرانسه بوده که بیشتر آنها از کشورهای انگلیس، بلژیک و هلند هستند.

بهترین مکان های دنیا برای گذراندن کریسمس , ترسناک ترین مکان های دیدنی برای شجاع ترین ها تصاویر , مقدس ترین مکان های دنیا

 

پربازدید ترین مکان دنیا , متراکم ترین مکان دنیا شهر کولون درکشور چین عکس , پر بازدید ترین مکان های گردشگری

پارک ملی آتشفشانی «آرنال» - کاستاریکا

آرام ترین کشور دنیا , محبوب ترین مکان های زیارتی در دنیا , ترسناک ترین مکان های دنیا

پارک ملی آتشفشانی «آرنال» در کارستاریکا روی گدازه های آتشفشانی آتشفشان «آرنال» - فعال ترین آتشفشان کاستاریکا – واقع شده و با داشتن گونه های گیاهی و جانوری ارزشمند، تپه های رنگین کوچک زیبا و دریاچه ای در نوک قله با چشم اندازی زیبا یکی از آرام ترین مکان های جهان به شمار می رود.

ترسناک ترین فیلم دنیا , عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا

 کاستاریکا علاوه بر داشتن جاذبه های طبیعی گردشگری ارزشمند، آثار تاریخی متعدد از دو تمدن «مایا» و «آزتک» را نیز در خود جای داده که هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر جهان هستند.

 زشت ترین دختر دنیا , سخت ترین زبان دنیا , سکسی ترین زن دنیا

   پارک ملی «جاسپر» - کانادا

 مکان های گردشگری , زشت ترین زن دنیا , خسیس ترین مردم دنیا

 

خوشگل ترین پسر دنیا , گران قیمت ترین ماشین دنیا , مکان های گردشگری ایران

 پارک ملی «جاسپر» که بزرگترین پارک کوهستانی کشور کانادا به شمار می رود، با در اختیار داشتن صدها کلبه چوبی زیبا، گونه های مختلف خرس، گرگ، روباه، یوزپلنگ و گوزن و جنگل های کاج، دریاچه های زیبا، جنگل های توندرا، یکی از مقاصد برتر گردشگرهای کانادا به شمار می رود. کانادا با داشتن آب و هوای سرد و معتدل، از جاذبه های فراوان گردشگری به ویژه برای طبیعت گردانان بهره می برد که از آن جمله می توان به جنگل های «تایگا» و آبشار «نیاگارا» اشاره کرد.

 

فاحشه ترین کشور دنیا , زیبا ترین زن دنیا , پرفروش ترین کتاب های دنیا

 

قدیمی ترین زبان دنیا , مکان های گردشگری تهران , با ارزش ترین شرکت های دنیا

  منطقه طبیعی «یونگفرائو» - سوئیس

 راحت ترین کشور برای مهاجرت , باکیفیت ترین عکس دنیا , گران ترین گوشی دنیا

 

چاق ترین زن دنیا , تصاویر زیباترین مکان های دنیا , قوی ترین سگ دنیا

 منطقه طبیعی زیبای «یونگفرائو» در کشور سوئیس در کوه های آلپ واقع شده و با داشتن آبشارها و دریاچه های زیبا و یک خط آهن قدیمی با قدمت بیش از یک قرن که وظیفه جابجایی گردشگران را برعهده دارد، آرامش را به گردشگران هدیه می کند.

 وحشی ترین سگ دنیا , غمگین ترین کشور دنیا , پر صحنه ترین فیلم های دنیا

 

زیبا ترین پسر دنیا , کهنسال ترین درخت دنیا , بهترین مکان برای مسافرت خارجی در پاییز

  سوئیس به عنوان یکی از موفق ترین کشورهای جهان در زمینه جذب گردشگران زمستانی با در اختیار داشتن حدود 1500 دریاچه بزرگ و کوچک، منبع اصلی تامین آب قاره اروپا است و در این راستا، کوهنوردی، دوچرخه سواری کوهستان و گشت های آبی هر ساله هزاران گردشگر را جذب این کشور می کنند.

 منبع:کسب و کار


ویدیو : آرام ترین مکان های دنیا برای گردشگری