آرامش بخش ترین مکان ها در دل طبعیت :  شاید شما هم گاهی به این فکر کرده باشید ...



 شاید شما هم گاهی به این فکر کرده باشید که ای‌کاش یکی از آرامش بخش ترین مکانها در دل طبعیت را داشتید و دور از همه مردم و رویدادهای خوب و بد، در سکوت و آرامش، در دل طبیعت برای خودتان زندگی می‌کردید.

 

البته بماند که آدمی که به اجتماع و بودن در میان انسان‌ها عادت کرده است به هیچ عنوان نمی‌تواند برای مدت طولانی تنهایی را تحمل کند و خیلی زود، خسته و افسرده می‌شود. اما افرادی که با برنامه‌ریزی به دنبال آرامش بخش ترین مکانها در دل طبعیت هستند، مثل نویسنده‌ها، بسیار هم از این تنهایی لذت خواهند برد.

حالا این همه در مورد دوری، و تنهایی و طبیعت گفتیم تا تصاویری از خانه‌هایی را به شما نشان دهیم که کیلومترها دورتر از شهر و روستا و امکانات ساخته شده‌اند و جالب اینجاست که برخی ز آنها صاحب هم دارند و آدم‌هایی در آنها زندگی می‌کنند. برخی از آنها فوق‌العاده عالی هستند. با ما همراه باشید.

1. Trøllanes, Faroe Islands
جزایر فارو یا جزایر فاروئه، نام جزایر هجده‌گانه‌ای است که به عنوان یکی از منطقه‌های خودگردان دانمارک شناخته می‌شود. این مجمع‌الجزایر در شمال اروپا و منطقهٔ اسکاندیناوی، بین دریای نروژ و اقیانوس اطلس شمالی، تقریباً در فاصله‌ای برابر از ایسلند، نروژ و بریتانیا واقع شده‌است و پایتخت آن توشهاون می‌باشد.

 

از مجموع ۱۸ جزیره‌ای که جزایر فارو را تشکیل داده‌اند، ۱۷ جزیره مسکونی‌اند و بزرگ‌ترین آن‌ها به نام استریموی ۳۸۵ کیلومتر مربع مساحت دارد. اقلیم آن معتدل، بارانی و اغلب ابری است. تنها ۶ درصد اراضی این جزایر قابل کشت هستند و فراورده‌های کشاورزی آن به سبزیجات محدود می‌شود و غلات در آن به عمل نمی‌آید 

 

عجیب ترین مکان های دنیا , عجیب ترین مکان های ایران , مکان آرامش

آرامش بخش ترین مکانها در دل طبعیت

 

2.صِربــِستان
صِربــِستان، یک کشور محاط در خشکی در مرکز جنوب خاوری اروپا است که بخش جنوبی جلگهٔ پانونی و جنوب شبه‌جزیره بالکان را در برگرفته‌است. این کشور با مجارستان در شمال، رومانی و بلغارستان در خاور، جمهوری مقدونیه و مونته‌نگرو در جنوب، کرواسی و بوسنی و هرزگوین در باختر هم‌مرز است. بلگراد پایتخت این کشور است.

 

معروف ترین مکان های عکاسی کجاست؟ , آلوده ترین مکان های دنیا , محبوب ترین مکان های توریست مذهبی

زیباترین مکانهای تفرحی

  

3.  Munnar, India
جمهوری هندوستان، کشوری در جنوب آسیا است که پایتخت آن دهلی نو است. هند از شمال باختری با پاکستان؛ از شمال با چین، بوتان، نپال و تبت؛ و از شمال خاوری با برمه و بنگلادش همسایه‌است. همچنین هند از باختر با دریای عرب، از خاور با خلیج بنگال، و از جنوب نیز با اقیانوس هند مرز آبی دارد. 

 

محبوب ترین مکان های توزیست مذهبی , عجیب ترین مکان ها , زیبا ترین مناطق گردشگری مکان جو

زیباترین جاذبه های گردشگری

 

4. Iceland

  ورزش های بسیار خطرناک در خارق العاده ترین مکان های دنیا , نزدیک ترین مکان تفریحی به تهران , نزدیک ترین مکان تفریحی به تهران در زمستان

Iceland یکی از آرامش بخش ترین مکانها در دل طبعیت

   

5.  Peggy’s Cove, Nova Scotia, Canada
نُوا اِسکوشیا، از استان‌های کشور کانادا و واقع در ساحل جنوب شرقی این کشور است. مرکز نوا اسکوشیا شهر هالیفاکس است که بزرگ‌ترین شهر این استان نیز به حساب می‌آید و از مراکز اقتصادی منطقه است.

 

ترسناک ترین مکان های دیدنی برای شجاع ترین ها تصاویر , مقدس ترین مکان های دنیا , پربازدید ترین مکان دنیا

زیباترین مکانهای تفرحی

 

6.  Holmur Reykjanes, Iceland

  متراکم ترین مکان جهان شهر کولون چین عکس , متراکم ترین مکان دنیا شهر کولون درکشور چین عکس , پر بازدید ترین مکان های گردشگری

 یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری Holmur Reykjanes


7. Hofskirkja, Iceland
  زیبا ترین مکان های ایران , ترسناک ترین مکان های ایران , محبوب ترین مکان های زیارتی در دنیا

آرامش بخش ترین مکانها در دل طبعیت

 

8.  Norway
نروژ، کشور پادشاهی مستقل و متمرکزی است که قلمروی آن بخش غربی شبه جزیره اسکاندیناوی، یان ماین و مجمع‌الجزایر سوالبارد در قطب شمال را دربرمی‌گیرد.

 

جزیرۀ پیتر اول در قطب جنوب و همچنین جزیره بووه در نزدیکی قطب جنوب قلمروهای وابسته به نروژ می‌باشند و به‌عنوان بخشی از پادشاهی محسوب نمی‌شود. نروژ مدعی حاکمیت بر بخشی از قطب جنوب به نام سرزمین شهبانو ماود نیز می‌باشد.

 

تا سال ۱۸۱۴ (۱۱۹۲) جزایر فارو، گرینلند و ایسلند بخشی از پادشاهی نروژ محسوب می‌شدند. 

 

ترسناک ترین مکان های دنیا , لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , آرامش

زیباترین مکانهای تفرحی

 

9.  Norway
نروژ ۳۸۵٬۲۵۲ کیلومتر مربع وسعت دارد و جمعیت آن بالغ بر 5 میلیون نفر است. این کشور از مشرق دارای یک نوار طولانی مرزی با سوئد بوده و همچنین از شمال شرق با فنلاند و روسیه و از جنوب با تنگۀ اسکاژراک هم‌مرز است. سواحل نروژ طولانی است و به اقیانوس اطلس و دریای بارنتز متصل است. 

 

پربیننده ترین اخبار , پرفروش ترین فیلم های ایرانی , ماه ترین معماری طراحی هنر

زیباترین جاذبه های گردشگری

  10.  Japan
مجمع الجزایر ژاپن، کشوری است در اقیانوس آرام واقع در آسیای شمال شرقی که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان است و سومین اقتصاد بزرگ جهان را از نظر تولید ناخالص داخلی دارد. ژاپن یک کشور پادشاهی است که برمبنای قانون اساسی اداره می‌شود. ژاپن کشوری است کاملاً محصور شده در آب که از طریق مرز آبی با کشورهای چین، کره جنوبی و کره شمالی و روسیه همسایه‌است. 

 

مکان های دیدنی تهران , 4 ترین , تازه ترین اخبار

آرامش بخش ترین مکانها در دل طبعیت

 
11. Scotland
اسکاتلند، واحدی سیاسی است در شمال غرب اروپا که یک‌سوم شمالی بریتانیای کبیر را دربر می‌گیرد. اسکاتلند دومین کشور بزرگ بریتانیاست که از انگلستان کوچکتر است ولی به لحاظ وسعت و جمعیت آن از مجموع ولز و ایرلند شمالی بیشتر است. پایتخت اسکاتلند شهر تاریخی ادینبورگ (یا "ادینبرو") است.

 

مکان های دیدنی مشهد , ترسناک ترین فیلم دنیا , ثبت مکان در گوگل مپ رایگان

زیباترین مکانهای تفرحی

 

12.  California, USA
آمریکا سومین کشور پر جمعیت دنیا و سومین کشور پهناور جهان است و از لحاظ نژادی و گوناگونی مردم، متنوع‌ترین کشور جهان شناخته می‌شود. آمریکا با تولید ناخالص داخلی بیش از 13هزار میلیارد دلار در سال و ۱۹٪ قدرت خرید جهان، بزرگترین اقتصاد در میان کشورهای جهان را دارا است.  

 

مکان های تفریحی تهران , ترسناک ترین فیلم 2016 , پرفروش ترین فیلم های 2016

زیباترین جاذبه های گردشگری

  

 

13.  Vestmannaeyjar, Iceland
جمهوری ایسلند شمالی‌ترین کشور اروپا و کشوری است جزیره‌ای در شمال اقیانوس اطلس. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن ریکیاویک و جمعیت این کشور ۳۲۰ هزار نفر است. واحد پول این کشور کرونای ایسلند نام دارد و زبان رسمی آن زبان ایسلندی است.

 

عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا , ترسناک ترین فیلم

آرامش بخش ترین مکانها در دل طبعیت

14.  Hungary
مَجارستان، کشوری است در اروپای مرکزی. پایتخت آن بوداپست است. مساحت آن ۹۳۰۳۰ کیلومتر مربع است. این کشور در حدود ۹ میلیون و ۸۸۰ هزار نفر جمعیت دارد، زبان رسمی آن مجاری و واحد پول آن فورینت است. پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور بوداپست با یک میلیون ۷۴۰ هزار نفر جمعیت است. 

 

ترین ها , نزدیک ترین ها , محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران

زیباترین مکانهای تفرحی

 

15.  Urup Island, Russia
روسیه، با نام رسمی فدراسیون روسیه، پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد.

 

مجید آرامش , آرامش اعصاب , زشت ترین دختر دنیا

زیباترین جاذبه های گردشگری

 

16.  Russia
روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد.

 

ترسناک ترین فیلم های تاریخ , مکان های دیدنی ایران , آرامش درون

آرامش بخش ترین مکانها در دل طبعیت

 

 17.  Alberta, Canada
کانادا، کشوری در آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده‌است. کانادا در شمال قارهٔ آمریکای شمالی قرار دارد و از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده است.

 

کانادا با مساحت ۹٫۹۸ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، بلندترین مرز زمینی در جهان است. بخش زیادی از خاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است.

 

پربیننده ترین اخبار روز , مکان , عجیب ترین ها

زیباترین مکانهای تفرحی

18.  Iceland
حدود ۹۳٫۳۶ درصد مردم این کشور را ایسلندی‌ها تشکیل می‌دهند که از تبار ژرمن هستند و مابقی عمدتاً از مهاجران دیگر کشورهای اروپایی هستند.

 

پرجمعیت ترین شهرهای جهان , پرفروش ترین فیلم های ایرانی 95 , پرفروش ترین گوشی های سال 2016

زیباترین جاذبه های گردشگری

 

منبع:bartarinha.ir


ویدیو : آرامش بخش ترین مکان ها در دل طبعیت