آذری: قطار در حال حرکت را با سنگ می‌زنند : مدیر‌عامل باشگاه ذوب‌آهن معتقد است ...


مدیر‌عامل باشگاه ذوب‌آهن معتقد است دیدار تیمش با استقلال خوزستان بازی جذابی خواهد بود و امیدوار است ذوب‌آهن تیم سرافراز این بازی باشد. خبرگزاری ایسنا: سعید آذری درباره‌ی پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سیاه جامگان و کم کردن فاصله با صدر جدول، اظها‌رکرد: از تمام بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که سه امتیاز این بازی را به دست آوردند. علی‌رغم این که سیاه جامگان هم فو‌تبا‌ل خوبی را به نمایش گذاشت. بازیکنان ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردند و حتی یک بار توپ را به دیرک دروازه‌ی زدند و فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم. سیاه جامگان هم تیم خوبی بود، اما مهم کسب سه امتیاز بود که آن را به دست آوردیم و در کورس قهرمانی باقی ماندیم. این پیروزی کمک زیادی به ما در هفته‌ آینده می‌کند. از کادرفنی تیمم تشکر می‌کنم که زحمات زیادی می‌کشد و این روزها روند مثبت و با ثباتی را طی کرده‌ایم.

مدیر‌عامل ذوب آهن در واکنش به این که گل محمدی گفته است هو‌اد‌ا‌ران فحش بدهند، اما به ورزشگاه بیایند، تاکید کرد: در بازی روز گذشته (دوشنبه)‌ میزبان نبودیم و از طرفی این دیدار در وسط هفته‌ برگزار می‌شد و دمای هوا هم بسیار پایین بود. زمانی که استادیوم در خارج از شهر باشد، هو‌اد‌ا‌ران به سختی می‌توانند خود را به آنجا برسانند، اما روز بازی هم تاثیرگذار است، چرا که اگر در یک روز تعطیل بازی برگزار شود هوادار می‌تواند دو، سه ساعتی زمان برای تماشای بازی بگذارد. موقعیت تیم‌ها هم در استقبال تماشاگران تاثیرگذار است، اما من این که هوادار فحش بدهد را تایید نمی‌کنم. ورزشگاه یک مکان فرهنگی است و تماشاگر برای لذت بردن و تماشای بازی به آنجا می‌آید.

او با تمجید از عملکرد شاگردان عبدالله ویسی در استقلال خوزستان، افزود: بازی هفته‌ بعد، آخرین دیدار نیم فصل است و از طرفی هر دو تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند که همین موضوع تب مسابقه را بالا می‌برد. هر دو تیم برای پیروزی به میدان می آیند و قطعا بازی زیبایی را خواهیم دید. ویسی با تیمش نشان داده که عملکرد هیچ تیمی به نام آن تیم بستگی ندارد. ویسی کار خوبی را در تیمش انجام داده و مربیانی مانند او و یحیی گل محمدی که جوان و خوش فکر هستند و دوران فو‌تبا‌لی با افتخاری هم داشتند، می‌توانند سطح مسابقات لیگ را بالا ببرند. از الان نوید یک مسابقه زیبا را می‌دهم و امیدوارم که در آخر به عنوان تیم سرافراز از میدان خارج شویم.

آذری درباره‌ی این که آیا اردویی را در نیم فصل یا ادامه مسابقه خواهند داشت یا نه؟ اظها‌رکرد: طبق صحبتی که با گل محمدی داشتیم اردویی نخواهیم داشت، مگر این که شرایط ویژه‌ای به وجود آید. فقط برای مسابقات لیگ قهرمانان یک اردوی ویژه‌ را در نظر گرفته‌ایم که بازیکنان به صورت تمام وقت در اختیار باشگاه باشند و فقط برای خوابیدن به خانه‌هایشان بروند. اگر بتوانیم با اسپانسری به توافق برسیم در نیم فصل اردو برگزار می‌کنیم، چرا که برای تمام هزینه‌هایمان بر‌نامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدیر‌عامل ذوب آهن درباره‌ی برنامه باشگاه برای جذب بازیکن نیز تاکید کرد: ما در ادامه لیگ و با احتساب بازی‌های تدارکاتی حدود 28، 29 بازی دیگر خواهیم داشت و باید از تمام توانمان استفاده کنیم تا به مشکل بر نخوریم. درباره جذب بازیکن هنوز صحبتی با گل محمدی انجام نشده و پس از تعطیلات این کار را انجام خواهیم داد.

او درباره گلزنی اورلیو، بازیکن جدید برزیلی ذوب آهن در دیدار تدارکاتی مقابل سایپا نیز گفت: او بازیکن شناخته شده‌ای است و تمام توان گل محمدی این است که او را از لحاظ جسمانی به شرایط خوبی برساند. اورلیو بازیکن شناخته‌ای است و در دوران حضورش در صبا و در نیم فصل شش گل به ثمر رساند و از لحاظ تاکتیکی به تیم ما می‌خورد.

آذری در پایان درباره شایعه دوپینگ بازیکنان این تیم نیز، اظها‌ر کرد: قطاری که در حال حرکت است را با سنگ می‌زنند. خو‌شبختا‌نه ذوب آهن هیچ بازیکن دوپینگی ندارد و می‌توانم بگویم که افسرهای مبارزه با دوپینگ می‌توانند هر زمانی که خواستند به تمرینات ما بیایند و تست دوپینگ بگیرند.


ویدیو : آذری: قطار در حال حرکت را با سنگ می‌زنند