آذرخش فراهانی: آزاده نامداری در فیلم نسیم چادر به سر ندارد! : آذرخش فراهانی ...



فیلم نسیم آزاده نامداری , آزاده نامداری بدون چادر , آزاده نامداری

آذرخش فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و برادر گلشیفته که در این فیلم در نقش یک موزیسین جوان ظاهر شده چادری نبودن آزاده نامداری در “نسیم” را تایید کرد.

شمایل آزاده نامداری در فیلم "نسیم"
حضور آزاده نامداری در فیلم سینمایی “نسیم” به کارگردانی پرویز شهبازی از همان ابتدا حاشیه برانگیز بود. اینکه شهبازی تصمیم گرفته یکی از نقش هایش را به مجری زنی بدهد که در ماه های اخیر در کانون حاشیه ها قرار داشته به شدت جنجالی بود.

بعد از قطعی شدن این حضور که رسانه ای هم شد، گروهی از رسانه ها شبهه هایی را مبنی بر چادری نبودن نامداری در این فیلم بیان کردند و این شبهه ها از سوی رسانه های نزدیک به نامداری مرتب تکذیب شد.

با این حال آذرخش فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و برادر گلشیفته که در این فیلم در نقش یک موزیسین جوان ظاهر شده چادری نبودن آزاده نامداری در “نسیم” را تایید کرد.

آذرخش فراهانی در زیر یکی از عکس های انتشار یافته از این فیلم سینمایی در صفحه اجتماعی یکی از رسانه های سینمایی نوشت: خانم نامداری در بخش هایی از فیلم چادر به‌سر نخواهد داشت.

اینکه آذرخش فراهانی به صراحت اعلام می کند نامداری در بخش هایی از فیلم حجاب همیشگی اش که چادر است را نخواهد داشت می تواند تکذیبیه ای باشد بر خبرهایی که از چادری بودن او خبر می داد.

صحبت آذرخش فراهانی در اینستاگرام

اینستاگرام آزاده نامداری , فیلم گلشیفته فراهانی , دختر آزاده نامداری

البته این را هم نباید از نظر دور داشت که پرویز شهبازی کارگردان “نسیم” معمولا روال کاریش این گونه بوده که فیلمنامه کامل به دست بازیگران نمی دهد و از همین رو اظهارنظرات بازیگران نیز برمبنای کلیات است و نه جزییاتی که حین حضور در برابر دوربین روی می دهد اما نکته اینجاست لحن گفتاری آذرخش طوری بوده که انگار درباره نماهایی که پیشتر گرفته شده سخن گفته است!
اخبارفرهنگی - سینماخبر

 


ویدیو : آذرخش فراهانی: آزاده نامداری در فیلم نسیم چادر به سر ندارد!