آدم‌ ربایی نافرجام به خاطر 15 میلیون تومان! : فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ...


فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری دو آدم‌ربا كه جوانی 27 ساله را در ملارد ربوده و در ازای آزادی وی 150 میلیون ریال تقاضا كرده بودند، خبر داد. خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری دو آدم‌ربا كه جوانی 27 ساله را در ملارد ربوده و در ازای آزادی وی 150 میلیون ریال تقاضا كرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محسن صفری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه زنی 55 ساله به پلیس آگاهی شهرستان ملارد و اعلام خبر مفقودی فرزندش در اواسط مردادماه سال جاری موضوع به تمامی یگان‌ها اطلاع داده شد و اكیپ ویژه‌ای از ماموران پلیس آگاهی تحقیقات برای دستگیری آدم‌ربایان را در دستور كار خود قرار دادند.

وی با بیان اینكه چند روز پس از این موضوع افراد ناشناسی با منزل مادر فرد ربوده‌شده تماس گرفت و تقاضای مبلغ 150میلیون ریال در قبال آزادی وی كرده بودند، خاطرنشان كرد: پس از تماس آدم‌ربایان و درخواست پول از خانواده فرد ربوده‌شده، پرونده در مسیر تازه‌ای قرار گرفت.

صفری با بیان اینكه پلیس با همكاری خانواده فرد ربوده‌شده در عملیات مخفی‌گاه آدم‌رباها را در مكانی متروكه در ملارد شناسایی كرد به ایسنا گفت: پلیس پس از محاصره منطقه، آدم‌ربایان را در حالی كه منتظر مبلغ درخواستی بودند، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل كردند.

وی با اشاره به رهایی گروگان از دست گروگانگیران تصریح كرد: فرد ربوده‌شده به هویت ایرج پس از آزادی در تشریح ماجرای ربایش خود به كارآگاهان گفت كه در ساعت 18 عصر در حال خروج از خانه بوده كه دو تن به نام‌های «مصطفی ـ ب» و «امیر ـ ب» كه قبلا آنان را می‌شناخته با ترفند دوستی و انجام كاری وی را به منزلی در یكی از شهرك‌های ملارد كشانده و با بستن دست و پایش قصد اخاذی از خانواده‌‌اش را داشتند كه با اقدامات پلیس به هدف خود نرسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: آدم‌ربایان پس از دستگیری در بازجویی‌ها چاره‌ای جز اعتراف ندیدند و هدف از این كار خود را دریافت پول اعلام كردند.   


ویدیو : آدم‌ ربایی نافرجام به خاطر 15 میلیون تومان!