آخرین وضعیت پرونده سیامک نمازی : وکیل پایه یک دادگستری از آخرین وضعیت سیامک ...


وکیل پایه یک دادگستری از آخرین وضعیت سیامک نمازی خبرداد. باشگاه خبرنگاران جوان: وکیل پایه یک دادگستری از آخرین وضعیت سیامک نمازی خبرداد.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری؛در رابطه با آخرین وضعیت پرونده سیامک نمازی و پدرش اظهار داشت:دادسرا به اسناد تبصره ماده 48 آیین دادرسی کیفری که متهمان در مرحله تحقیقات مقدماتی نیازی به وکیل ندارند وکالت بنده را برای این پرونده نپذیرفته است.

وی با اشاره به این‌که وکلایی می توانند به پرونده دسترسی پیدا کنند که به تایید رئیس قوه رسیده باشند، بیان کرد:هنوز هیچ یک از وکلای مورد تایید اعلام نشده است.

گفتنی است؛سیامک نمازی فرزند باقر نمازی، استاندارخوزستان در دوره پهلوی است که در 24 سالگی با مدرک «روابط بین‌الملل» دانشگاه تافتز آمریکا، به ایران بازگشت.وی که دلال مشهور نفتی به شمار می آمد  مدتی سمت مدیریت برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت کرسنت پترولیوم دوبی را برعده داشت.

سیامک نمازی مدیر ایرانی‌ آمریکایی دفتر برنامه‌ریزی استراتژیک کمپانی نفتی «کرسنت»، مهر ماه سال گذشته در تهران بازداشت شد و بنابر اعلام سید محمود علیزاده‌طباطبایی وکیل نمازی، پرونده موکلش در شعبه دوم بازپرسی دادسرای امنیت مطرح و در حال رسیدگی است.

شایان ذکر است؛حجت السلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا در آخرین نشست خبری با اصحاب رسانه درباره مبادله سیامک نمازی و پدرش اظهار داشت: به صورت رسمی و تا جایی که بنده اطلاع دارم به قوه قضاییه چنین درخواستی ارائه نشده اما من هم به صورت غیررسمی این موضوع را شنیده‌ام.


ویدیو : آخرین وضعیت پرونده سیامک نمازی