آخرین وضعیت شکایت برانکو، انتقال طارمی و قرارداد سیدجلال : قائم مقام باشگاه ...



آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان , آخرین وضعیت منصور پورحیدری , آخرین وضعیت موسسه ثامن الحجج

قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید برانکو ایوانکوویچ به فیفا شکایت نمی‌کند.

 محمدحسین نژادفلاح درباره آخرین وضعیت انتخاب اسپانسر باشگاه پر‌سپولیس اظها‌ر داشت: «درباره اسپانسر باشگاه، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گیرنده است و ما دخل و تصرفی در تصمیمات آنها نداریم. تفرشی معاون اقتصادی باشگاه برای صدور کارت هواداری با یک بانک مذاکراتی را انجام داده‌ و این موضوع به معنای این نیست که آن بانک مذکور قرار است اسپانسر باشگاه شود. البته این را هم متذکر شوم که این مساله فعلا در حد مذاکره است و تصمیم نهایی اتخاذ نشده است. اگر قرار باشد بانکی اسپانسر باشگاه شود طبیعتا صدور کارت هواداری را نیز همان بانک انجام خواهد داد.»

وی درباره آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان خارجی پر‌سپولیس، خاطر‌ نشان کرد: «ما منتظر می‌مانیم مذاکراتمان با بازیکنان نهایی شود، سپس آنها را رسانه‌ای می‌کنیم. مذاکرات ما با بازیکنان ا‌د‌ا‌مه‌ دارد و تا زمان نهایی شدن آن رسانه‌ای نمی‌شود.»

نژادفلاح درباره نوع قرارداد مهدی طارمی با باشگاه پرسپولیس، توضیح داد: «ما باید قرارداد او را استعلام کنیم و ببینیم از نظر قانونی طارمی می‌تواند از پر‌سپولیس جدا شود یا خیر اما به صورت کلی باید بگویم که طارمی را راضی می‌کنیم در پر‌سپولیس بماند. چند روز قبل در تلاش بودیم با او جلسه‌ای برگزار کنیم و صحبت‌هایمان را انجام دهیم اما متاسفانه نتوانستیم با او تماس بگیریم و به همین دلیل با مدیر برنامه‌هایش تماس گرفتیم و قرار شد به محض این که از اردو تیم ‌ملی بازگشت به باشگاه بیاید تا مذاکراتمان را با او انجام دهیم. مطمئن باشید طارمی را راضی می‌کنم که در پر‌سپولیس بماند.»

قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس در ادامه صحبت‌های خود در واکنش به نامه تهدیدآمیز برانکو و این که گفته می‌شود او قرار است برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کند، تصریح کرد: «برانکو اهل شکایت کردن نیست. او مربی با شخصیت و دارای ویژگی‌های ارزشمندی است اما طبیعتا ما نباید از اخلاق او سوءاستفاده کنیم. امیدواریم بتوانیم در هفته‌ جاری با مشخص شدن منابع مالی، مطالبات برانکو را پرداخت کنیم تا او با خیال راحت به ایران بگردد و کارش ادامه دهد.»

وی ا‌دا‌مه‌ داد: «مشکلات را نباید با هم گره بزنیم. تا امروز شرایط‌مان برای انعقاد قرارداد با بازیکنان فراهم نبوده و نخواستیم با هیچ بازیکنی وارد قرارداد شویم اما همه بازیکنانی که می‌خواستیم در باشگاه پر‌سپولیس باشند را به باشگاه آوردیم و مذاکراتمان را با آنها انجام دادیم. یعنی از ابتدا هم گفته بودم در مرحله اول فقط با بازیکنان مذاکره می‌کنم و برای بستن قرارداد هیچ عجله‌ای نداریم. باید قراردادهای فصل قبل و طلب‌های آنها از باشگاه پر‌سپولیس را با دقت بررسی کنیم. لذا اگر قرار می‌شد با بازیکنان قرارداد ببندیم مطمئن باشید قرارداد را امضا می کردیم. به طور مثال اگر می‌خواستیم همان روزی که با سید جلال مذاکرات را نهایی کردیم، قرارداد ببندیم مطمئنا این کار را انجام می دادیم. بنا‌بر‌این چیزی به اسم قرارداد روی میز نبود که سید جلال حسینی بخواهد از امضا کردن آن امتناع کند.»

نژاد فلاح با بیان این که منکر مشکلات مالی باشگاه پر‌سپولیس نیست گفت: «مشکلات مالی واقعا وجود دارد و باید این مشکلات هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر حل شود. اگر بخواهیم فصل خوبی را در نقل و انتقالات پشت سر بگذاریم حتما باید بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم و بهترین بازیکنان را جذب کنیم. یکی از مشکلاتی که در حال‌ حاضر با برانکو داریم بحث مطالبات مالی ایشان است. منکر این قضیه نیستم ولی امیدوارم طی روزهای آینده با مشخص شدن اسپانسر باشگاه، بتوانیم از محل دریافت مبلغ اسپانسر، مطالبات برانکو را پرداخت کنیم.»

قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس درباره صحبت‌های امیر عابدینی که گفته بود نژاد فلاح در بروز مشکلات باشگاه پر‌سپولیس بی‌گناه است، عنوان کرد: «من از عابدینی و همه آنهایی که برای باشگاه دل می‌سوزانند تشکر و قدردانی می‌کنم. این باشگاه متعلق به آنهاست. واقعیت این است که شرایط واگذاری در چهار مزایده‌ای که انجام شد به گونه‌ای مشکلات را پیچیده کرده که به این راحتی‌ها قابل حل نیست. ضمن این که اجازه داده نشده که تصمیم‌های درست با صراحت گرفته شود.

 

آنها مجبور هستند با توجه به مشکلات موجود تصمیم‌های مقطعی بگیرند. البته سازمان خصوصی‌سازی نظری داشته مبنی بر این که دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس از لیست واگذاری خارج شوند اما درباره گودرزی و سجادی باید بگویم که آنها به خصوص سجادی، وقت زیادی را برای حل مشکلات باشگاه‌های استقلال و پر‌سپولیس می‌گذارد. سجادی به صورت روزانه پیگیر حل مشکلات است و حتی تماس‌هایی را با خودم و دیگران برقرار می‌کند. او می داند که فصل نقل و انتقالات چقدر حیاتی است و ما نباید در این مقطع زمان را از دست دهیم.»

نژاد فلاح در پایان خاطر‌ نشان کرد: «ما در حال‌ حاضر به پول نیاز داریم اما آنقدر زمان را از دست نداده‌ایم که بخواهیم پول قرض کنیم. من رفتار برانکو را آن گونه که این روزها رسانه‌ها بازتاب می‌دهند، نمی‌بینیم. مطمئن باشید زمانی که به ایران بیاید خیلی از صحبت‌هایی که از او مطرح می‌شود را تکذیب می‌کند و خواهید دید که او چنین شخصیتی ندارد.»

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو : آخرین وضعیت شکایت برانکو، انتقال طارمی و قرارداد سیدجلال