آخرین وضعیت حضور علی کریمی، هدایتی، برانکو و برکناری درخشان در پرسپولیس :



آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان , آخرین وضعیت منصور پورحیدری , آخرین وضعیت موسسه ثامن الحجج

قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس گفت: «با صحبت‌هایی که برای وضعیت مالی پرسپولیس انجام داده‌ایم مطمئن باشید پرسپولیس دیگر مشکل مالی نخواهد داشت.»

  محمد حسین نژادفلاح درباره قائم مقامی خود در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «پس از اینکه طی چند روز گذشته جلساتی را با اعضای هیات مدیره و همین طور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم مذاکراتی میان من و آن‌ها برگزار شد و در نهایت مقرر شد به عنوان قائم مقام باشگاه کارم را آغاز کنم.»

نژادفلاح درباره اینکه سرانجام تکلیف کادر فنی باشگاه پرسپولیس چه شده است عنوان کرد: «من از مریدان و علاقمندان حمید درخشان هستم. امروز قرار است با او جلسه ای داشته باشیم تا نقطه نظرات او را بشنویم. باید بینیم آیا شرایط برای ادامه همکاری مهیا هست یا نه.»

وی ادامه داد: «من از صبح امروز در باشگاه پرسپولیس کارم را شروع می کنم. از بزرگان پرسپولیس مثل علی پروین، کاشانی، بهزادی و سایر بزرگواران رخصت می گیرم. برای فعالیتم نیاز به حمایت این عزیزان دارم. هدف اصلی ام این است که آرامش را به پرسپولیس برگردانم.»

 سرپرست قائم مقامی باشگاه پرسپولیس درباره مذاکره با برانکو ایووانکویچ گفت: «من شخصا مذاکره ای با برانکو نداشته ام. فعلا اولویت این است که من با کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و درخشان صحبت کنم و پس از آن درباره مسائل صریح و شفاف صحبت می کنم. البته روز دوشنبه به تمرین پرسپولیس هم می روم. پرسپولیس این روزها وضعیت خوبی ندارد. طرفداران، پیشکسوتان و ... از نتایجی که کسب شده ناراحت هستند. پرسپولیس باید خیلی بهتر از اینها نتیجه می گرفت.»

نژادفلاح درباره اینکه گفته می شود قرار است علی کریمی در کادر فنی پرسپولیس مشغول به کار شود گفت: «من کریمی را خیلی دوست دارم. رابطه ما برادرانه است. اگر روز دوشنبه نشود قطعا یکی از اولین دیدارهایی که خواهم داشت با علی کریمی خواهد بود.»

 وی درباره اینکه نقش حسین هدایتی در آینده پرسپولیس چه خواهد بود، اظهار داشت: «ما با چند نفر برای مسائل مالی پرسپولیس صحبت کرده‌ایم و شما مطمئن باشید پرسپولیس دیگر مشکل مالی نخواهد داشت.»

 نژادفلاح درباره ابراز بی اطلاعی کاشانی و زادمهر، دو عضو هیات مدیره پرسپولیس، نسبت به حضور وی گفت: «ظاهرا در این باره هیات مدیره در جریان قرار گرفته بودند.»

 وی درباره اینکه تکلیف مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد اظهار داشت: «سیاسی هنوز مدیرعامل است و استعفا نداده است. یکی از اولویت های من این است پیگیر کار سیاسی باشم.»

نژادفلاح ادامه داد: «اصول من به گونه‌ای است که می‌خواهم باشگاه را از این وضعیت خارج کنم. طبق قراری که با مسئولان وزارت ورزش گذاشته‌ام حداقل تا انتهای فصل به عنوان قائم مقام باشگاه فعالیت می‌کنم. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند تا با حضور من تغییر عمده‌ای در نتایج پرسپولیس ایجاد شود. من برای کمک به این باشگاه آمده‌ام. باید در اینجا از زحمات آقای طاهری و همین طور مسئولان قبلی باشگاه تشکر کنم. آن‌ها در زمان حضورشان زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس کشیده‌اند.»

 او در پایان گفت: «ان‌شاءالله می‌خواهم تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته باشم زیرا می‌دانم رسانه‌ها اصلی‌ترین بازوی کمک کننده به باشگاه خواهند بود. امیدوارم آن‌ها هم درک کنند و بدانند چه زمان‌هایی نیاز است از باشگاه حمایت کنند. همه پرسپولیسی‌ها باید دست به دست هم دهیم و برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.»


 اخبارورزشی  - پرسپولیس  نیوز 


ویدیو : آخرین وضعیت حضور علی کریمی، هدایتی، برانکو و برکناری درخشان در پرسپولیس