آخرین وضعیت جسمانی فرهنگ شریف : سرپرستار شیفت بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ...


سرپرستار شیفت بخش مراقبت های ویژه بیمارستان عرفان از بهبود نسبی وضعیت جسمی فرهنگ شریف طی ساعت های گذشته خبر داد. خبرگزاری مهر: سرپرستار شیفت بخش مراقبت های ویژه بیمارستان عرفان از بهبود نسبی وضعیت جسمی فرهنگ شریف طی ساعت های گذشته خبر داد.

مجید پورقاسم اعلام کرد: خوشبختانه تمامی دستگاه‌های تهویه مصنوعی از آقای شریف جدا شده و این هنرمند هم اکنون از تنفس طبیعی خودشان استفاده می کنند. فقط به خاطر رعایت موارد پزشکی در چنین شرایطی اکسیژن کمکی هم استفاده می شود که با توجه به بهبود حال وی این کار نیز انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون وضعیت جسمی استاد شریف در هوشیاری کامل است و اگر عفونت ها کنترل شود تا ساعت هایی دیگر این هنرمند به بخش عمومی منتقل خواهند شد.

فرهنگ شریف نوازنده پیشکسوت موسیقی کشورمان چند روز بعد از انجام عمل جراحی چشم خود در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد. این نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی که چندی پیش به دلیل مشکلاتی که در چشمش وجود داشت مورد عمل جراحی قرار گرفته بود طی روزهای گذشته بار دیگر به دلیل پاره ای از مشکلات جسمی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان عرفان بستری شد.


ویدیو : آخرین وضعیت جسمانی فرهنگ شریف