آخرین وضعیت توریست آلمانی و خانواده اش در کرج : اخباراجتماعی -  گردشگر مالباخته ...



اخباراجتماعی -  گردشگر مالباخته از سفارت آلمان پاسپورت جدید گرفت

من پیشتر در کشورهای دیگر هم با سارقان مواجه شده‌ام و این اتفاق برایم چیز عجیبی نبوده. اکنون اصرار من برای پیدا شدن مدارکی است که به درد سارقان نمی‌خورد، اما زندگی من را دچار مشکل کرده.

به گزارش پارسینه، به دنبال مشهور شدن خانواده گردشگر آلمانی که پس از سفر به ایران اموال‌شان در کرج سرقت شده، به تازگی جزئیات تازه‌ای از وضعیت آنها منتشر شده است.
 
هنگامی که گروه شوک روزنامه ایران در تاریخ دوشنبه 12 آذرماه از سرگردان شدن «کریستین ایوان» به دلیل ربوده شدن پاسپورت‌ها او و خانواده‌اش خبر داد، بلافاصله این خبر به موضوع داغ سایت‌های خبری تبدیل شد و در مدت تنها 12 ساعت، بسیاری به اظهارنظر درباره آن پرداختند.
 
در حالی که سرگردانی خانواده گردشگر آلمانی باعث تعجب بسیاری از مخاطبان خبر شده بود، همان شب یک روزنامه‌نگار محقق وضعیت آنها را با جزئیات بیشتری توضیح داد.
 
«فرورتیش رضوانیه» که در اعتراض به تمدید حکم شهردار تهران و نگرانی به خاطر وقوع زلزله‌ای بزرگ، پایتخت را ترک کرده و مدتی است در بوشهر زندگی می‌کند، در فیس‌بوک خود نوشت:
 
«خیلی‌ها از ماجرای سرگردانی یک خانواده آلمانی در ایران متعجب هستند، اما لازم می‌دانم درباره این موضوع توضیحی ارائه دهم که در رسانه‌ها به آن اشاره‌ای نشد.
 
از آنجایی که دیگر در تهران زندگی نمی‌کنم، نتوانستم از نزدیک «کریستین ایوان» را ملاقات کنم، اما تلفنی با او صحبت کردم.
 
این گردشگر آلمانی که برای بار دوم و همراه خانواده‌اش به ایران سفر کرده و به تازگی پس از به سرقت رفتن اموالش در کرج مشهور شده، از توجه مردم به مشکلی که برایش رخ داده، متحیر مانده و نمی‌داند چطور پیام‌های همدردی و محبت ایرانیان را پاسخ دهد.
 
ایوان و خانواده‌اش پاسپورت‌های جدید گرفته‌اند، اما قصد دارند تا زمانی که ویزا دارند و دیگر مدارک گمشده را پیدا نکرده‌اند، در ایران بمانند.»
 
این روزنامه‌نگار در ادامه پست فیس‌بوک خود تاکید کرده:
 
«ایوان از من درخواست کرد تا پیام تشکر او را به ایرانیان برسانم و تاکید کنم که عاشق ایران و مردم آن است، هرگز از سفرش پشیمان نشده و در آینده باز هم به اینجا خواهد آمد، اما مدارکی که گم کرده برایش بسیار مهم بوده و نمی‌تواند تصور کند که آن را از دست داده.
 
او گفت: «من پیشتر در کشورهای دیگر هم با سارقان مواجه شده‌ام و این اتفاق برایم چیز عجیبی نبوده. اکنون اصرار من برای پیدا شدن مدارکی است که به درد سارقان نمی‌خورد، اما زندگی من را دچار مشکل کرده.»
 
رضوانیه همچنین از اهالی کرج درخواست کرده تا با به اشتراک گذاشتن تصویر سارقان، در شناسایی آنها به پلیس آگاهی البرز کمک کنند
                                      ..................................................

آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان , آخرین وضعیت منصور پورحیدری , آخرین وضعیت موسسه ثامن الحجج

پلیس در جستجوی سارقان مدارک توریست‌های خارجی

فرمانده انتظامی استان البرز از تشکیل چند اکیپ ویژه از ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارقان مدارک توریست‌های خارجی خبر داد.

به گزارش  ایسنا ، سردار احمد علی گودرزی در این باره گفت: چند روز پیش اعضای یک خانواده از توریست‌های خارجی که در شهرستان کرج بسر می‌بردند با حضور در یکی از کلانتری‌های این شهرستان مدعی شدند که مدارک هویتی و شناسایی آنها و همچنین مقادیری وجه‌نقد از خودروی آنها به سرقت رفته است.

وی تصریح‌کرد: به دنبال این شکایت با توجه به حساسیت موضوع چند اکیپ از ماموران پلیس‌آگاهی تشکیل و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی البرز اضافه‌کرد: تحقیقات محلی و اقدامات اطلاعاتی جامع در این خصوص انجام گرفت که مشخص شد سارقان با استفاده از موتورسیکلت اقدام به سرقت کرده‌اند و تلاش پلیس برای شناسایی آنها ادامه دارد.

گودرزی گفت: در خصوص ارائه مدارک هویتی افراد این خانواده از جمله گذرنامه تسهیلات ویژه‌ای از سوی پلیس گذرنامه و مهاجرت درنظر گرفته شده است.
اخبار اجتماعی - پارسینه, ایسنا


ویدیو : آخرین وضعیت توریست آلمانی و خانواده اش در کرج