آخرین وضعیت انتخاب روسای 3 دانشگاه بزرگ :   اخبار دانشگاه - معرفی نامزدهای ...



انتخاب رشته دانشگاه آزاد , دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 95 , انتخاب رشته دانشگاه آزاد 95

 

اخبار دانشگاه - معرفی نامزدهای پیشنهادی ریاست دانشگاه امیرکبیر به وزیر علوم

آخرین وضعیت انتخاب روسای 3 دانشگاه بزرگ

مشاور وزیر علوم و مدیر کل حوزه وزارتی آخرین وضعیت انتخاب روسای دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و شریف و تربیت مدرس را تشریح کرد.

دکتر عبدالحسین فریدون در گفت‌وگو با ایسنا  نظر سنجی اعضای هیات علمی جهت انتخاب‌های نامزد یا نامزدهای پیشنهادی برای ریاست دانشگاه امیرکبیر در هفته گذشته انجام شد و طی آن چند نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه که بیشترین آرای ماخوذه را کسب کرده بودند، به وزیر علوم معرفی شدند.

وی گفت: وزیر علوم نیز با بررسی سوابق این نامزدها و تطبیق آن با آیین‌نامه‌های مدیریتی، یکی از نامزدها را به عنوان سرپرست دانشگاه امیرکبیر انتخاب و به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی خواهد کرد.

فریدون در عین حال با رد احتمال برگزاری هرگونه نظرسنجی مجدد، تاکید کرد: نظرسنجی مجددی درباره انتخاب رییس دانشگاه امیرکبیر برگزار نخواهد شد.

مدیر کل دفتر نظارتی وزارت علوم درباره روسای دانشگاه‌های شریف و تربیت مدرس نیز گفت: فرایند نظرسنجی اعضای هیات علمی در دانشگاه تربیت مدرس نیز همچون امیرکبیر انجام و نامزدهای پیشنهادی ریاست دانشگاه به وزیر علوم معرفی شده‌اند. درباره دانشگاه شریف نیز باید گفت فرایند انتخاب هنوز به پایان نرسیده و این کار همچنان در این دانشگاه ادامه دارد. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو : آخرین وضعیت انتخاب روسای 3 دانشگاه بزرگ