آخرین نوشته " رابین ویلیامز " برای دخترش +تصاویر :  اخبار فرهنگی - آخرین نوشته ...



 اخبار فرهنگی - آخرین نوشته " رابین ویلیامز " برای دخترش +تصاویر

 آخرین پست Robin Williams  در اینستاگرام به دخترش تقدیم شده و نوشته است: "همیشه دختر کوچولوی من باقی خواهی ماند" . رابین ویلیامز در روز دوشنبه 11 آگوست به علت خودکشی در سن 63 سالگی با این جهان وداع کرد. او چند هفته پیش آخرین پست اینستاگرام خود را گذاشت. این پست به مناسبت تولد 25سالگی دخترش Zelda گذاشته شده است. عکس پست شده، از دوران کودکی دخترش است و Robin در کنارش ایستاده است.

 

تصاویر و عکس نوشته های زیبا برای تبریک ولادت امام رضا , مرگ پدر فداکار برای نجات جان دخترش تصاویر , تصاویر برای هوش


Robin Williams در زیر این عکس نوشته است: "تولدت مبارک بانو Zelda Rae Williams! یک چهارم قرن سن داری ولی همیشه دختر کوچولوی من باقی خواهی ماند. تولدت مبارک. عاشقتم."


Zelda دختر Robin و همسر دومش Marsha Garces است که در 31ام ژوئن تولد 25 سالگی خود را جشن گرفت. یک روز قبل از تولدش او یک عکس از دوران کودکی‌اش را به اشتراک گذاشت و نوشت "به جز رنگ طلایی موهایم چیز خاصی تغییر نکرده است. ممنونم که منو 9 ماه تو رحمت تحمل کردی! عاشقتم." (William و Grace از سال 1989 تا 2008 با هم زندگی کردند و قبل از آن Williams با همسر اولش Valerie Velardi، 10 سال زندگی کرد تا اینکه در سال 1988 از او جدا شد.)

 

تصاویر زیبا برای شب یلدا , تصاویر با نوشته های زیبا , تصاویر برای اولین روز ذی الحجه


Williams و همسر سومش Susan Scheider در اکتبر سال 2011 ازدواج  کردند. Shneider به خاطر این مرگ ناگهانی به نیابت از خانواده‌ی Williams بیانیه‎ای به US Weekly ارسال کرد و در مورد مرگ او توضیح داد :"امروز صبح من، همسر و بهترین دوستم را از دست دادم، و جهان یک انسان و هنرمند دوست داشتنی را از دست داد". این طراح گرافیک اضافه کرد: "واقعا دلم شکسته است. به نیابت از خانواده‌ی Robin از شما می‎خواهیم که حریم شخصی ما را در ایام این سوگواری حفظ کنید. امیدوارم که تمرکز خود را بر مرگ نگذاشته و به لحظات بیشماری که او خنده و شادی را برای شما به ارمغان آورد فکر کنید."


این بازیگر نامدار، صاحب فرزند پسری به نام Zachary از همسر اولش Valerie و Cody از همسر دومش Garce نیز می‌‌باشد.


  اخبار فرهنگی - سیمرغ


ویدیو : آخرین نوشته " رابین ویلیامز " برای دخترش +تصاویر