آخرین نقطه مسکونی زمین : این مجمع الجزایر که متعلق به نروژ است، منطقه ای استراتژیک ...


این مجمع الجزایر که متعلق به نروژ است، منطقه ای استراتژیک به شمار می رود که دارای ترکیبی از معدنچیان روسی و نروژی و پناهنده های رانده شده از دیگر نقاط دنیا و محققان بین المللی از جمله دانشمندان علاقه مند به گرم شدن زمین است. وبسایت فرادید: مجمع الجزایر "سوالبارد"، سرزمینی خشن و سرد، آخرین نقطه مسکونی کره زمین قبل از یخچال های قطبی است که امروزه به پناهگاه مردمانی از 30 کشور جهان بدل شده است.

این مجمع الجزایر که متعلق به نروژ است، منطقه ای استراتژیک به شمار می رود که دارای ترکیبی از معدنچیان روسی و نروژی و پناهنده های رانده شده از دیگر نقاط دنیا و محققان بین المللی از جمله دانشمندان علاقه مند به گرم شدن زمین است.
 
در سوالبارد سگ و سورتمه تنها وسیل حمل و نقل داخلی است و سرمای هوا در فصول سرد سال به کمتر از 20درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد. با حال این جزیره کوچک درجه حرارت بیشتری نسبت به مناطق هم عرض جغرافیایی اش دارد. با توجه به پدیده خورشید نیمه شب، روزهای تابستانی در سوالبارد ممکن است بیشتر از 100 دوره بیست و چهار ساعته تقویمی طول بکشند و این یعنی اسوالبارد شانس بهره مندی از پوشش گیاهی را دارد.
 
این منطقه محل زندگی انواع گونه‌های مرغ‌ دریایی، گوزن‌های شمالی، پستانداران دریایی و خرس‌های قطبی است و جالب است بدانید که در آن 7 پارک ملی هم وجود دارد. اگر برای تماشای این نقطه برفی اما تمیز کره زمین به اندازه کافی انگیزه پیدا کرده اید، باید بگوییم که برای ورود به سوالبارد نیازی به ویزا و اجازه اقامت نیست و مدت مجاز اقامت خارجی ها هم نامحدود است. روایت تصویری زیر که "اتلانتیک منشر کرده است،  "سوالبارد"،"آخر دنیا" را به شما نشان می دهد.

گرم ترین نقطه زمین , گرمترین نقطه زمین , ترسناک‌ترین نقطه کره زمین

سردترین نقطه کره زمین , سردترین نقطه زمین , گرمترین نقطه کره زمین

داغ ترین نقطه زمین , ترسناکترین نقطه زمین , عکسهایی از سردترین نقطه زمین

داغ ترین نقطه کره زمین در دالول اتیوپی , زمین مسکونی خوب است , گرمترین نقطه زمین تکرا

سفر به گرم‌ترین نقطه روی زمین , ترسناک‌ترین نقطه کره زمین کجاست؟ تصاویر , سردترین نقطه زمین کجاست؟

آخرین خبر , آخرین اخبار , آخرین اخبار ورزشی

کره زمین , آخرین , آخرین اخبار انعکاس 24

زمین , زمین شناسی , دانلود آخرین ورژن تلگرام

آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا , زمین تخت , آخرین ورژن تلگرام

دانلود آخرین ورژن تلگرام برای کامپیوتر , نقطه , دانلود آخرین ورژن فتوشاپ

آخرین نتایج انتخابات آمریکا , نقطه عطف , نقطه جی


ویدیو : آخرین نقطه مسکونی زمین