آخرین نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان از زبان فرماندار : فرماندار اصفهان ...



آخرین انتخابات مجلس شورای اسلامی , نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران , انتخابات مجلس شورای اسلامی 94

فرماندار اصفهان در زمینه احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم نیز افزود: باید نتیجه همه صندوق ها اعلام شود و اگر افرادی حائز یک چهارم از آرا صحیح نشدند به دور دوم کشیده می شوند.

به گزارش ایمنا، فضل الله کفیل در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: در شهرستان اصفهان حدود 50 درصد از افراد واجد شرایط رای دادن در این انتخابات شرکت کردند که بعد از شمارش و تجمیع 645 صندوق از 849 صندوق رای این نتایج به دست آمد.


حمیدرضا فولادگر
ناهید تاج الدین
مینو خالقی
حیدر علی عابدی
علیرضا آجدانی
احمد سالک
مسعود حمیدی طوفچی
مجید نادر الاصلی
کمال حیدری
مجتبی خیام نکویی
حسن کامران
عباس مقتدایی
نیره اخوان
محمد رضا ناصری دولت ابادی


وی اظهار کرد: تا ساعاتی قبل شمارش آراء در اصفهان ادامه داشت و ورود صورتجلسه های 204 صندوق برای تجمیع آراء همچنان ادامه دارد که امیدواریم بتوانیم نتیجه آن را فردا صبح به صورت دقیق اعلام کنیم.


 کفیل در زمینه احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم نیز افزود: باید نتیجه همه صندوق ها اعلام شود و اگر افرادی حائز یک چهارم از آرا صحیح نشدند به دور دوم کشیده می شوند.
فرماندار اصفهان با تاکید بر این که انتخابات در شهرستان اصفهان در اتاق شیشه ای برگزار شد، ادامه داد: خوشبختانه هیچ گزارش تخلفی از انتخابات اصفهان در یافت نکردیم، اما چنانچه کسی اعتراض یا شکاستی داشته باشد می تواند ظرف مدت 48 ساعت شکاست خود را به هیئت نظارت اعلام نماید.

 


ویدیو : آخرین نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان از زبان فرماندار