آخرین رکوردهای جالب در گینس! :       کتاب رکوردهای گینس هیچ گاه تعطیل نمی ...



 

 

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس , رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس 21  , رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس 17

 

کتاب رکوردهای گینس هیچ گاه تعطیل نمی شود و خاطرات عجیب آدم های این کره خاکی را برای خودثبت می کند.به گزارش برنا کتاب رکوردهای گینس هیچ گاه تعطیل نمی شود و خاطرات عجیب آدم های این کره خاکی را برای خود ثبت می کند. اما آخرین رکورد های به ثبت رسیده در این کتاب خاطرات جهانی چیست؟

 

کمترین زمان ممکن برای رسیدن به یک میلیون Follower در تویتر!

 

این روزها انگار بازار رکورد زدن با شبکه های اجتماعی داغ داغ است. سریع ترین زمان ممکن برای رسیدن به یک میلیون Follower در شبکه اجتماعی تویتر ۲۵ ساعت و ۱۷ دقیقه طول کشیده است. این رکورد را "چارلی شین" از آمریکا به جا گذاشته است که در روزهای ۱ و ۲ همین ماه مارس انجام شده است. که تقریبا ۶ روز پیش می شود.

 

دقیقا دو هفته پیش شخص دیگری چنین رکوردی را با سایت فیس بوک برجا گذاشت و توانست در مدت ۲۴ ساعت ۵۸۸۲۴۳ like را از کاربران بگیرد. اخیرا گویا رکورد زدن با شبکه های اجتماعی برای گینس باب شده است!


بزرگترین گز دنیا!

 

بزرگترین گز دنیا هم همین چند روز پیش تهیه شده است. این گز یا همان شیرینی بادامی، ۶۶۰ متر طول دارد و در ۶ فوریه یعنی یک ماه پیش در کشور ایتالیا رونمایی شده است.


بیشترین تعداد آدمی که همزمان یه لنگه پا ایستاده اند!

 

بیشترین تعداد آدم هایی که روی یک پا همزمان ایستاند، ۳۳۹ نفر است. این رکورد هم در ۲۳ فوریه همین سال یعنی ۲ هفته قبل در شهر پرتلند در ایالت ارگان آمریکا به ثبت رسیده است.


بیشترین تعداد درختی که همزمان کاشته شدند!

 

بیشترین تعداد درختی که به صورت همزمان کاشته شده اند، ۶۴۰۹۶ درخت است و توسط مردم شهر سیروما و تینامباک در کشور فیلیپین به ثبت رسید. این رکورد هم در ۲۳ فوریه سال ۲۰۱۱ یعنی ۲ هفته پیش ثبت شده است./شبکه خبری برنا


ویدیو : آخرین رکوردهای جالب در گینس!