آخرین دفاع قاتل رستوران گل لاله : عامل جنایت خونین در رستوران گل لاله پس از ...



عامل جنایت خونین در رستوران گل لاله پس از آخرین دفاع به زندان و شلاق محکوم شد. این مرد تا روزی که با پرداخت دیه رضایت خانواده قربانی‌اش را نگرفته بود تسلیم نشد.

  ساعت یک بامداد 12 شهریور ماه سال 92، معین 23 ساله که کارگر رستوران گل لاله واقع در منطقه فرحزاد بود در استراحتگاه هدف چاقوی مرگبار قرار گرفت و کشته شد.


وقتی با دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی دست به تجسس‌های تخصصی زدند، مشخص شد قاتل جوان 25 ساله‌‌ای به نام کوروش است که با یک خودرو به رستوران رفته و در حالی که خودرویش را وسط خیابان رها کرده بود وارد شده و معین را از پای درآورده و گریخته است. بررسی‌های میدانی نشان داد عامل جنایت پیش از قتل به همراه دختری وارد این رستوران شده و پس از خوردن شام و به خاطر جای پارک با معین درگیر شده و پس از ترک رستوران بار دیگر به رستوران برگشته و دست به جنایت زده است. کوروش پس از گذشت 21 ماه، در خردادماه سال جاری در حالی که رضایت خانواده معین را با پرداخت دیه 160 میلیون تومانی گرفته بود خود را تسلیم پلیس جنایی کرد. صبح دیروز کوروش در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی عبداللهی و دو قاضی مستشار از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.


کوروش وقتی برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: شب حادثه مست بودم و حالت عادی نداشتم. وقتی می‌خواستم به خانه بروم ترافیک سنگین بود، به معین که باعث ایجاد ترافیک در حوالی رستوران‌های فرحزاد شده بود، اعتراض کردم اما وی ناسزاگویی کرد، اعتنایی نکردم کمی جلوتر که رفتم با خودرویم تصادف کردم. خیلی ناراحت شدم و حالت عادی نداشتم که برگشتم تا به معین گوشمالی بدهم. با چاقویی که همراه داشتم 8 ضربه به او زدم. باور کنید از عملکرد خود بشدت پشیمانم و هرگز قصد کشتن او را نداشتم.


بنابر این گزارش، در پایان سه قاضی عالیرتبه با هم وارد شور شدند و کوروش را به خاطر قتل از جنبه عمومی جرم به سه سال و نیم زندان و مصرف مشروبات الکلی به 80 ضربه شلاق محکوم کردند.

 

 اخبار حوادث  -  ایران


ویدیو : آخرین دفاع قاتل رستوران گل لاله