آخرین خبر: شهریاری در آستانه مدیرعاملی استقلال : آخرین خبر: شهریاری در آستانه ...



آخرین خبر: شهریاری در آستانه مدیرعاملی استقلال

با این حال امروز و بعد از جلسه اتحادیه باشگاه ها این شایعه مطرح شد که شهریاری با وزیر ورزش برای گرفتن پست مدیرعاملی استقلال به توافق رسیده و به زودی جانشین فتح الله زاده می شود.

 

آخرین برد استقلال مقابل پرسپولیس , آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر , علی اکبریان بازیکن سابق استقلال در آستانه آزادی

 

سایت گل- هر چند احمد شهریاری عضو جدید هیات مدیره استقلال خبر مدیرعاملی اش را تکذیب کرده ولی او به احتمال فراوان در آینده ای نزدیک جانشین علی فتح الله زاده خواهد شد.

شهریاری چند روز پیش در خصوص شایعه مدیرعاملی اش در استقلال گفت:« من به هیچ عنوان آلترناتیو و جایگزین فتح‌الله‌زاده نیستم و حضورم در هیات مدیره باشگاه استقلال ارتباطی به این موضوع ندارد. این موضوع را باید از کسانی بپرسید که به دروغ این مطالب را مطرح می‌کنند.»

با این حال امروز و بعد از جلسه اتحادیه باشگاه ها و در گفت و گوی میان مدیران  این شایعه مطرح شد که شهریاری با وزیر ورزش برای گرفتن پست مدیرعاملی استقلال به توافق رسیده و به زودی جانشین فتح الله زاده می شود.

اینکه فتح الله زاده می رود ؛ مهمترین نکته ای بود که در جلسه امروز اتحادیه دهان به دهان می گشت. باید منتظر واکنش مدیرعامل فعلی استقلال به این شایعه بمانیم. از آنجا که شهریاری هم ولایتی وزیر است شانس او برای جانشینی فتح الله زاده کم نیست./گل

 


ویدیو : آخرین خبر: شهریاری در آستانه مدیرعاملی استقلال