آخرین جزییات بازداشت تیم ترور دادستان زابل : چهار تن از اعضای تیم ترور دادستان ...


چهار تن از اعضای تیم ترور دادستان زابل طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند. خبرگزاری ایسنا: چهار تن از اعضای تیم ترور دادستان زابل طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شدند.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اقدام قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در دستگیری اعضای تیم ترور دادستان زابل تاکید کرد: به رغم ادعای برخی از گروهک های تروریستی، این ترور هیچ ربطی به گروهک های معاند نظام نداشته است.

وی همچنین افزود: در تماسی که با سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه داشتیم ایشان تاکید داشتند که این ترور مربوط به موضوع قاچاق و انتقام گیری بوده است.

از سویی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی گفت: بعد از ترور دادستان زابل، تیمی مرکب از نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و قضایی در سیستان و بلوچستان تشکیل شد که موضوع را پیگیری می‌کردند.

وی ادامه داد: بدست آوردن سرنخ‌هایی در طول این مدت منجر به بازداشت 4 نفر از عوامل این گروه شد و البته 2 نفر دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

رییس دادگستری استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پرونده در حال حاضر در مرحله تکمیل تحقیقات مقدماتی است و بعد از طی کردن این پروسه در روال رسیدگی قرار خواهد گرفت.

موسی نوری قلعه نو دادستان زابل صبح روز چهارشنبه 15 آبان ماه جاری به همراه راننده خود در ابتدای جاده زاهدان در مسیر محل کار هدف اقدام تروریستی واقع شده و به شهادت رسیدند.


ویدیو : آخرین جزییات بازداشت تیم ترور دادستان زابل