آخرین تصمیمات ستاد بزرگداشت اربعین برای امداد و نجات : رئیس سازمان امداد و ...



دانلود آخرین ورژن تلگرام برای کامپیوتر , آخرین اخبار اربعین , ویزای عراق برای اربعین

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با تشریح آخرین تصمیمات ستاد بزرگداشت اربعین در این سازمان گفت: مقرر شد تا در هر یک از سه مرز مشترک با عراق، یک فروند بالگرد مستقر شده و دو فروند بالگرد دیگر نیز از استان‌های همجوار جهت آماده‌باش برای اعزام به مرزها تدارک دیده شود.

ناصر چرخساز در گفت‌وگو با فارس، آخرین تصمیمات ستاد بزرگداشت اربعین برای امدادرسانی به زائران را تشریح کرد.

وی در مورد وظایف سازمان امداد و نجات گفت: مقرر شد تا سه فروند بالگرد در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه مستقر گردد تا به زائران امدادرسانی کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: همچنین دو فروند بالگرد نیز در استان‌های همجوار به صورت آماده‌باش حاضر خواهند بود تا در صورت لزوم، به مرز منتقل شوند.

وی در ارتباط با تعداد پایگاه‌های امداد و نجات در مرزهای با عراق گفت: ما در هریک از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه یک قرارگاه مرکزی داریم و در کنار آن نیز در مرز مهران و چزابه 18 پایگاه سیار امداد و نجات دایر کرده‌ایم.

چرخساز با بیان اینکه در هریک از این سه مرز یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مستقر خواهد بود، گفت: در مرز مهران 20 دستگاه موتورآمبولانس درنظر گرفته شده تا به زائران به صورت کامل امدادرسانی شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اگر خدای ناکرده به مانند سال گذشته حادثه‌ای برای زائران در خاک عراق رخ دهد، سازمان امداد و نجات هماهنگی‌های لازم را برای ورود به خاک عراق و انتقال مصدومان انجام داده است یا خیر، گفت: در این زمینه هماهنگی‌ها انجام شده و در صورت لزوم امدادرسانان می‌توانند برای امدادرسانی وارد خاک عراق شوند.

 

اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو : آخرین تصمیمات ستاد بزرگداشت اربعین برای امداد و نجات