آخرین اخبار از موسیقی ایران که نشنیده اید : حامد زمانی از خواننده‌های خبرساز ...


حامد زمانی از خواننده‌های خبرساز حوزه موسیقی است. حالا این خواننده در جدیدترین همكاری خود، ویدئویی را با كارگردانی «برادران بوشهری» منتشر كرده كه با حرف و حدیث‌های زیادی روبه‌رو شده است.
مجله زندگی ایده آل:

اولین  كنسرت میلاد  درخشانی

آخرین اخبار ایران , آخرین اخبار داعش در ایران , تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان

میلاد درخشانی كه در روز تولدش روی صحنه رفته بود، با چیدمان گروهی از نوازندگان توانمند موسیقی امروز ایران، سعی در اجرای زنده با كیفیتی داشت و این امر با وجود تمام كاستی‌هایی كه متوجه سالن نه‌چندان آكوستیك اریكه ایرانیان بود، تا حدود زیادی میسر شد. او كه با در دست داشتن ساز به خواندن می‌پرداخت، گویی سعی بر این داشت كه به مخاطب بقبولاند كه همچنان خود را یك نوازنده تمام‌وقت می‌داند كه تجربه‌ای در خوانندگی را پشت سر می‌گذارد.



پیام ویژه سامی یوسف به همه ایرانی‌ها

آخرین اخبار ایران مطلب , آخرین اخبار بازی ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2018 پخش زنده , آخرین اخبار گردشگری و جاذبه های گردشگری ایران و جهان

سامی یوسف با انتشار پیامی ویدئویی، شایعه برگزاری كنسرت در ایران را قویا تكذیب كرد. از چند ماه پیش شایعه حضور سامی یوسف و برگزاری كنسرت او در تهران قوت گرفته بود و بسیاری از رسانه‌ها خبر از حضور این خواننده در سرزمین مادری‌اش دادند.  سامی یوسف در بخشی از این پیام می‌گوید: « شایعاتی در خصوص برگزاری كنسرت در ایران مطرح شده است، اخیرا متوجه شدم كه بلیت‌های این كنسرت نیز در برخی از مدارس به فروش می‌رسد. می‌خواهم كه كاملا روشن اعلام كنم كه مسلما در حال حاضر هیچ كنسرتی برنامه‌ریزی نشده است. من نمی‌دانم چه كسی این شایعات را منتشر می‌كند.»



 اولین همكاری «حامد زمانی» با «برادران بوشهری»

آخرین اخبار جام حذفی ایران , آخرین اخبار , اخبار ایران

حامد زمانی از خواننده‌های خبرساز حوزه موسیقی است. حالا این خواننده در جدیدترین همكاری خود، ویدئویی را با كارگردانی «برادران بوشهری» منتشر كرده كه با حرف و حدیث‌های زیادی روبه‌رو شده است. برادران بوشهری از جمله مهم‌ترین كسانی هستند كه در صنعت ویدئو كلیپ ایران فعالیت می‌كنند و پیش از این نیز با چهره‌هایی چون رضا صادقی، محمد اصفهانی، فرزاد فرزین، بروبكس و. . . همكاری‌هایی داشته‌اند.



 بنیامین هم «یكی هست» را به یاد مرتضی پاشایی خواند

اخبار ساختمان آپارتمان ایران ملک در اهواز , آخرین اخبار ورزشی , آخرین اخبار انعکاس 24

بنیامین بهادری ۲۵ دی ماه با استقبال خوب طرفدارانش در شهر رامسر كنسرت خود را برگزار كرد. این خواننده كه پس از ماه‌های محرم و صفر تور كنسرت‌های خود را آغاز کرده است، ۲۵ دی ماه نیز مهمان مردم رامسر بود. بنیامین در این كنسرت كه با تاخیر ۶۰ دقیقه‌ای همراه بود، قطعاتی از آلبوم‌های گذشته خود را اجرا كرد. او همچنین با اجرای قطعه «یكی هست» از مرتضی پاشایی یاد او را زنده نگه داشت.



طعمه مجوز گرفت؟

مطابق شنیده‌ها بالاخره اولین قطعات رپ -یا به قول پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی، گفتاواز- از دفتر موسیقی مجوز گرفت. اردلان هوشمند اولین خواننده رپ غیررسمی است كه موفق شده از شورای شعر دفتر موسیقی ارشاد مجوز بگیرد.

اخبار موسیقی , اخبار ایران و جهان , اخبار سینمای ایران

در حالی كه در مقاطع مختلف، صحبت‌هایی مبنی بر اعطای مجوز به خوانندگانی نظیر امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو و آرمین زارعی با نام هنری آرمین 2fma در رسانه‌ها مطرح می‌شد، اولین كسی كه موفق شد در سبك رپ مجوز بگیرد، اردلان هوشمند است.



كسی حق ندارد كنسرت‌های دارای مجوز را برهم بزند

اخبار روز ایران , آخرین اخبار روز , آخرین اخبار ترکیه

در حالی كه در هفته‌های گذشته شاهد لغو و ممانعت از برگزاری برخی كنسرت‌ها در شهرستان‌های مختلف بوده‌ایم، فرمانده نیروی انتظامی در صحبت‌هایی تند از عوامل خودسری كه اقدام به لغو برنامه‌های فرهنگی می‌كنند، انتقاد كرد. سردار احمدی‌مقدم در این باره توضیح داده: ‌« كسی حق ندارد كنسرت‌های دارای مجوز را برهم بزند. درباره برگزاری كنسرت‌های موسیقی همواره حساسیت‌های خاصی وجود دارد و در مورد بوشهر نیز كه شهری مذهبی است به هر حال این حساسیت‌ها وجود دارد و در این باره نهادهای فرهنگی، امنیتی و در راس آنها شورای تامین استان با بررسی جوانب امر، مجوز برگزاری آنها را صادر می‌کنند.


ویدیو : آخرین اخبار از موسیقی ایران که نشنیده اید