آخرین ابتکار برای افراد معتاد به موبایل : یک آرایشگر در اقدامی جالب توجه کاورهای ...


یک آرایشگر در اقدامی جالب توجه کاورهای جالبی را برای مشتریانی که هنگام حضور در آرایشگاه، نگران استفاده از گوشی‌های تلفن همراه خودشان هستند؛ طراحی کرده است. وبسایت مجله مهر: یک آرایشگر در اقدامی جالب توجه کاورهای جالبی را برای مشتریانی که هنگام حضور در آرایشگاه، نگران استفاده از گوشی‌های تلفن همراه خودشان هستند؛ طراحی کرده است.

چشیدن طعم سلامت برای افراد معتاد , دانلود آخرین ورژن تلگرام برای کامپیوتر , استفاده از اینترنت کامپیوتر برای موبایل

این روزها گوشی‌ تلفن همراه همه کارهایتان را برای شما انجام می دهد و تمام طول روز در کنار شماست. اما زمانی که در آرایشگاه هستید، باید گوشی خود در جیب بگذارید و هربار که خواستید آن را نگاه کنید؛ با حرکتی سریع از زیر کاور گوشی را خارج کنید. در این صورت حتی فرصت پاسخ دادن و چک کردن برنامه‌هایتان را ندارید. به همین دلیل برخی که به گوشی خود خیلی وابسته هستند، آرایشگاه رفتن و تحمل یک ساعت بدون موبایل برایشان عذاب آور است.

اما ایده جالب یک آرایشگاه این مشکل را حل کرده است؛ دراین آرایشگاه هنگام ورود از شما می‌پرسند که «دلتان می‌خواهد هنگام نشست روی صندلی از گوشی‌‌تان هم استفاده کنید؟» و اگر جواب شما بله باشد، حتما کاوری را روی دوشتان می‌اندازند که در قسمت میانی شفاف است و در این حالت به راحتی می‌توانید هم در آرایشگاه کارتان را انجام دهید و هم از دنیای اطلاعات دور نباشید.

آخرین اخبار موبایل , چرا چهره افراد زیبا برای ما جالب است , غذاهای چاق کننده برای افراد لاغر


ویدیو : آخرین ابتکار برای افراد معتاد به موبایل