آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی : فیلم‌های اکران نوروزی در روز گذشته ...



آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده , آمار فروش فیلم های در حال اکران , آمار فروش فیلم های سینما

فیلم‌های اکران نوروزی در روز گذشته مجموعا 279 میلیون 500 هزار تومان در تهران فروش داشته‌اند.

حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان که پخش دو فیلم «من سالوادور نیستم» و «کفش هایم کو؟» را بر عهده دارد در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: «من سالوادور نیستم» منوچهر هادی پنج شنبه 95 میلیون در تهران فروش داشت که مجموع فروش‌اش در 30 سینما به یک میلیارد و 600 میلیون تومان رسید و در شهرستان‌ها نیز به یک میلیارد رسیده است.

وی با ارائه اولین آمار فروش «کفش هایم کو؟» کیومرث پوراحمد اظهار کرد: این فیلم با 18 سینما تقریبا کار خودش را از پنج شنبه آغاز کرد که روز گذشته حدود 10 میلیون فروخته است و رفته رفته طرفداران خودش را پیدا خواهد کرد.

امیر قطبی از فیلمیران هم که دو فیلم «ابد و یک روز» سعید روستایی و «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا را روی پرده دارد به ایسنا گفت: «ابد و یک روز» در دو روز 120 میلیون در 23 سینمای تهران فروش داشته که 62 میلیون به پنج شنبه اختصاص دارد. «بادیگارد» هم فروش دو روزش در 27 سینمای تهران به 97 میلیون رسیده که روز گذشته 55 میلیون بوده است.

سعید خانی که پخش «خشم و هیاهو» هومن سیدی را بر عهده دارد مجموع فروش این فیلم را طی دو روز در 15 سینمای تهران 22 میلیون تومان اعلام کرد و 12 میلیون و 500 هزارتومان آن را متعلق به پنج شنبه دانست.

مختاری از هدایت فیلم هم درباره فروش «پنجاه کیلو آلبالو» گفت: مجموع فروش این فیلم طی دو روز در 26 سینمای تهران 70میلیون تومان بوده است که 45 میلیون آن به روز گذشته اختصاص دارد.

 

 اخبار  فرهنگی  -  ایسنا


ویدیو : آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی