آجرلو: منتظرم قلعه نویی به ایران بازگردد : مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:من ...


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:من در ابتدای کارم هستم و روزهای شلوغی را پشت سر می گذارم. کاپ: مصطفی آجرلو در رابطه با استقبال مردم و مسئولان تبریزی از حضور او در باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: روز گذشته از اتفاقاتی که افتاد کاملا شگفت زده شدم. خوشحالم که شور و انگیزه جدیدی در تبریز به وجود آمده تا نه تنها تیم تراکتورسازی بلکه تمام تیم های این شهر در لیگ سال آینده به موفقیت برسند. همین که تبریز سه نماینده در لیگ برتر دارد اتفاق بسیار خوبی است و امیدوارم این سه تیم بتوانند در کنار هم به موفقیت برسند.

وی همچنین درباره جلساتی که با افراد مختلف از روز گذشته برگزار کرد، عنوان کرد: من در ابتدای کارم هستم و روزهای شلوغی را پشت سر می گذارم. فعلا اتفاق خاصی هم رخ نداده که بخواهم درباره آن حرف بزنم. بهتر است فعلا به کارها رسیدگی کنیم و خیلی حرف نزنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره جلسه اش با امیر قلعه نویی تصریح کرد: فعلا که ایشان خارج از کشور هستند. البته صحبت هایی را به صورت تلفنی با یکدیگر انجام دادیم. اما به محض اینکه آقای قلعه نویی به ایران برگردند با یکدیگر جلسه ای را برگزار خواهیم کرد. فکر می کنم تا آخر هفته این جلسه هم اندیشی برگزار خواهد شد.

آجرلو در پایان درباره اینکه گفته میشود تراکتورسازی در نقل وانتقالات از سایر تیم ها عقب افتاده گفت: ما هم آمدیم که کار را جلو ببریم. هنوز فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی آغاز نشده و قطعا ما هم عقب نیستیم. به کمک دوستان رسانه ای و نفراتی که در شهر تبریز به ما کمک می کنند قطعا در روزهای آینده طبق لیست سرمربی بازیکنانی را جذب خواهیم کرد.


ویدیو : آجرلو: منتظرم قلعه نویی به ایران بازگردد