آثار هنری خلق شده توسط ربات هنرمند : ربات هنرمند آثار هنری خیره کننده ای را ...


ربات هنرمند آثار هنری خیره کننده ای را به تصویر کشیده است. وبسایت techera.ir - زهرا جانعلیزاده: توانایی هنری ربات های هنرمند مورد پذیرش بسیاری از افراد قرار نگرفته است. اندرو کانرو، موسس شبکه ی FriendFinder، رقابتی را با موضوع خلاقیت های رباتیک ترتیب داده است. کانرو در این باره به خبرنگار تک اینسایدر گفت: "بسیاری از افراد درک درستی از خلاقیت زمینه های تکنولوژیکی ندارند؛ به نظرم جالب بود که یک رقابت بین رشته ای را بین هواداران هنر و تکنولوژی برگزار کنم.” شرکت کنندگان رقابت هنر ربات ها می توانند با تهیه ی یک فیلم از ربات هنرمند خود و آثار هنری او، شانس خود را برای برنده شدن در این رویداد امتحان کنند.

آثار هنری , حراج آثار هنری , تصاویر هنری کوزه و آثار دستی

این رقابت در دو دسته برگزار می شود: تله رباتیک، که ربات های توانا در همکاری با انسان در آن شرکت می کنند؛ و ربات های نقاش کاملا اتوماتیک، در دسته ی دوم قرار دارند. (۱۴ آوریل ۲۰۱۶، آخرین مهلت شرکت در این رقابت خواهد بود.) جایزه ی نهایی دسته ی ربات های نقاش کاملا اتوماتیک، ۳۰ هزار دلار و جایزه ی بخش تله رباتیک، ۱۰ هزار دلار تعیین شده است؛ همچنین یک جایزه ی ۵ هزار دلاری برای "بهترین کمک فنی” در نظر گرفته شده است.

الیور دیسن و توماس لیندرمیر (از چپ به راست)، ربات ای دیوید (eDavid) را در دپارتمان علوم کامپیوتری دانشگاه کنستانس آلمان تولید کرده اند. ای دیوید، در واقع یک ربات جوشکار است که معمولا در ساخت ماشین مورد استفاده قرار می گیرند. اما تجهیز کردن این ربات با سنسور های مخصوص، دوربین و کامپیوتر کنترل کننده، ای دیوید را به یک ربات هنرمند تبدیل کرده است.

ایرج بسطامی، زندگی هنری و معرفی آثار ایرج بسطامی , اثر هنری در قرن پانزدهم و توسط یوهانس بروگمن johannes brugman هلندی , آثار هنری و تاریخی ایران

خریدار آثار هنری , اسکن سلامتی توسط ربات , فرم خام ثبت آثار هنری

تصویر مورد نظر، در اختیار ربات قرار گرفته و او به کشیدن تصویر پیشنهادی می پردازد. ای دیوید با دوربین خود، بوم را تحت نظر داشته و به طور مداوم کار خود را اصلاح و نقاشی را کامل می کند. بعد از پایان کار، ربات می تواند امضای خود را هم در زیر نقاشی ثبت کند.

برترین آثار هنری قرآنی د رکشور , آثار هنری را به سرعت بیابید , فروش آثار باستانی توسط داعش

حل روبیک در دو ثانیه توسط ربات , حل مکعب روبیک توسط ربات , دلایل وجود آثار ضعیف هنری

ای دیوید از ۵ قلم مختلف برای نقاشی کشیدن استفاده می کند و به ۲۴ رنگ مختلف دسترسی دارد. در یکی از تصاویر زیر، فضای دانشگاه کنستانس، محل تولید ای دیوید را می بینید. اما تصویر زیبایی که از جورج کلونی (بازیگر هالیوود) کشیده شده، قابلیت های هنری متفاوت ربات را نشان می دهد؛ به بیان دیگر ای دیوید می تواند در سبک های مختلف هنری نقاشی کند.

با 18سال کار هنری اما مردم با آثار مهران مدیری من را می شناسند , توسط زوج هنری , آثار هنری دیا میرزا

آثار هنرمند زن ثریا برویزى , ارسال متن بلند در تلگرام توسط ربات , ربات تلگرام

ربات پاک کننده کف , ربات شیشه شور , ربات صنعتی

ربات های تلگرام , ساخت ربات , ربات افزایش ممبر کانال تلگرام

ربات افزایش فالوور اینستاگرام , سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران , ربات کار


ویدیو : آثار هنری خلق شده توسط ربات هنرمند